Events
More than 30 events every year
Events are part of our DNA
At Coworking Plus, we host more than 30 both social and professional events every single year, to which all the coworkers in the house are invited. We create a good atmosphere and pamper our coworkers with new exciting events every single month.
For our events, the coworkers in our office community in Odense get the opportunity to learn and try something new, expand their network in Odense's entrepreneurial environment, or have fun with their colleagues. Below you can see a glimpse of what events are taking place in the house.
- All Events
- Highlights
Events that shapes our community
At our events, the companies in our office community get ample opportunity to meet new partners, customers and expand their network. We stand out from other office communities on Funen by assisting our coworkers in finding synergies among themselves.

Kære alle,
Inden vi trækker stikket og tager på en velfortjent juleferie, vil vi gerne invitere jer og jeres familie til en hyggelig eftermiddag med gløgg, lune æbleskiver og en kop varm kakao, for dem, der ikke er til gløgg. 🧑🎄🎅
Så kom endelig forbi kaffeloungen på 2. sal og brug et øjeblik på at ønske dine coworking-kolleger en glædelig jul og et godt nytår. 🌲✨

Kom og lær flere af dine kontorfæller at kende
Lead Your Way og Coworking Plus inviterer til Speednetworking d. 14. december kl. 14.30 i loungen på 1. sal.
Alle er velkomne, både i og udenfor huset, dog beder vi om at man tilmelder sig, så vi ved hvor mange der cirka deltager.
Max. 40 deltagere pr. event.
Eventet faciliteres af Malte Lange, fra Lead Your Way - som vil sikre at dialogerne kommer i gang, giver deltagerne små tricks og fifs til at få en god dialog i gang med dem vi ikke kender så godt og styrer slagets gang. Spørgsmål, åbninger og øvelser vil skifte fra gang til gang.
Tilmelding sker via Coworking Plus Appen eller på vores LinkedIn Event, som du finder igennem QR koden.
Vi ses til en god omgang faciliteret networking - og hvem ved måske du finder din nye padel-partner, kunde, leverandør, samarbejdspartner eller kaffebuddy. 🙌🏼
Varighed: 45 minutter
Pris: 0 kr

Kære coworkers,
Coworking Plus’ årlige julefrokost er tilbage, og vi gentager succesen fra sidste år! Så her er en unik mulighed for at komme til stor julefest, eller holde jeres firmajulefrokost, sammen med resten af jeres kolleger fra Coworking Plus🎅🏼🧑🏼🎄
Der vil igen i år blive serveret en stor lækker traditionel julebuffet, som du kender den. Derudover vil der være fri bar med snaps, øl, vin og vand.
Vi skaber den hyggeligste julestemning i Coworking Caféen med flot juleudsmykning og sørger for en aften fyldt med god underholdning. Vi kan allerede nu garantere, at det bliver en festlig og sjov aften.
Husk, der er et begrænset antal pladser, så det er med at være hurtig for at sikre din plads.
Du kan tilmelde dig her!
Vi ser frem til en god julefrokost sammen med jer! 🎄
De bedste julehilsner,
Teamet hos Coworking Plus

Lige nu sidder Theis fra Lead Your Way sikkert som Coworking Plus’ mester i padle-tennis og vi skal finde ud af, om det var rent held, at han løb med sejren sidste gang. 🥇 🎾
Så nu er det igen tid til at kridte skoene og justere balancen i ketcheren, for d. 7. december afholder vi jule-padelturneirng hos Coworking Plus. 🎅👟
Denne gang kæmper vi ikke bare om håneretten … vi kæmper om håneretten dagen inden vores årlige julefrokost, og den kan være meget værd når vi dagen efter, ses til årets julefrokost. 👏
Det koster 220 kr. at deltage. Du får 2 timers padel (Americano format) og 2 stk. drikkevare og frugt/müslibar.
Først til mølle princip, vær opmærksom på at der kun er 24 pladser (alle kan være med, uanset niveau)! Hent din billet her!
Vi er klar til kamp. Må den bedste coworker vinde. 🤞
📅 7. december
📍 Padelboxen, hal 2
🕛 14.30 - 17.30

I dag scorer knap 22% af den danske befolkning højt på stress. Altså mere end 1 ud af 5!
En stress-sygemelding koster dyrt, og kan få store konsekvenser, hvis man kun er få medarbejdere i sin virksomhed, eller ligefrem er solo-selvstændig.
Med denne masterclass vil vi give dig 5 konkrete og håndgribelige redskaber, som du kan bruge for at undgå at blive en af de knap 22%, som ender med stress.
Det vil være redskaber, som du kan tage med direkte ind i din hverdag. Og bedst af alt, så vil de fleste af redskaberne ikke kræve ret meget af din tid.

Ignite Odense er en festdag i innovationens navn, hvor mere end 1200 iværksættere, investorer, rådgivere og alle andre, som har noget at gøre med iværksætteri er samlet under samme tag. 🔥
Dagen byder på inspirerende keynoteoplæg, afgørelsen på Odin Award, Pitch Audition og 48 timers udfordringen, en masse spændende sideevents og matchmaking-arrangementer i verdensklasse. 💪🏼
Skal du med? Det hele foregår i Jyske Bank Arena d. 16. november. 🚀Hent din billet her!

Kom og lær flere af dine kontorfæller at kende
Lead Your Way og Coworking Plus inviterer til Speednetworking d. 8. november kl. 9.00 i loungen på 1. sal.
Alle er velkomne, både i og udenfor huset, dog beder vi om at man tilmelder sig, så vi ved hvor mange der cirka deltager.
Max. 40 deltagere pr. event.
Eventet faciliteres af Malte Lange, fra Lead Your Way - som vil sikre at dialogerne kommer i gang, giver deltagerne små tricks og fifs til at få en god dialog i gang med dem vi ikke kender så godt og styrer slagets gang. Spørgsmål, åbninger og øvelser vil skifte fra gang til gang.
Tilmelding sker via Coworking Plus Appen eller på vores LinkedIn Event, som du finder igennem QR koden.
Vi ses til en god omgang faciliteret networking - og hvem ved måske du finder din nye padel-partner, kunde, leverandør, samarbejdspartner eller kaffebuddy. 🙌🏼
Varighed: 45 minutter
Pris: 0 kr

Kære Coworkers,
Sneen falder fredag d. 3. november hos Coworking Plus og J-dag er over os. ❄️
Det fejrer vi og giver den første øl, - så find nissehuen frem, pak det gode humør og kom frisk til en hyggelig eftermiddag med Chris Rea, Shakin’ Stevens, Mariah Carey og Drenge fra Angora som sørger for fantastisk stemning mens du netværker med de andre her i huset.🎄🍻
🎅HO HO HO vi ses HO HO HO🎅

Der var rigtig god opbakning da vi i foråret afholdte Counter Strike Turnering hos Coworking Plus. Derfor har vi besluttet at afholde en efterårsturnering.
Så er du klar til at få testet dine fingersnilde egenskaber og din reaktionsevne?
Fredag d. 27. Oktober fra kl. 16.00 til kl. 02.00 åbner vi op i Sparinvest Lounge på 1. sal med øl, drinks, snacks, et hyggeligt loungeområde og selvfølgelig stormskærm og denne gang vil der også være en kommentator.
Vi håber på god opbakning, så vi kan få de bedste kampe - og nok vigtigst af alt, finde de 2 bedste Counter Strike spillere hos Coworking for efterårsturneringen.
Læs meget mere om regler og turnerings-formatet here.
TILMELDING SKER TIL ↓
I mailen skal i angive følgende:
Navn på hold:
Navn på deltagere:

Den 11. oktober er det igen tid til at hylde den fantastiske brunsviger – den ultimative fynske livret! Traditionen tro afholder vi en Brunsviger-bage-konkurrence for at markere dagen. Hvem er kagebossen og kan bikse den bedste brunsviger sammen? Det er op til alle coworkers at bedømme. Så kom forbi kaffe loungen på 2. sal og smag på en masse lækre brunsvigere.
Men selvfølgelig bliver det ikke rigtig en konkurrence, hvis der ikke er nogen brunsvigere på bordet. Så skulle du have lyst til at bidrage med en hjemmebagt brunsviger, send gerne en mail til cecilie@coworkingplus.dk eller kom fordi receptionen på 2. sal 🧁

- Forberedelse og timing af ny produktkategori
- Eksekvering og pivotering af forretningsmodel
- Failing forward erfaringer før og efter

Lederhosen, øl og schlagermusik - det er tid til at fejre den tyske tradition på Coworking Plus! I samarbejde med Albani inviterer vi dig til Oktoberfest den 6. oktober kl. 14.00 - 18.00 i kantinen.
Vi har sammensat en eftermiddag fyldt med festlig Tyrolermusik, kolde 1 liters øl og en spændende quiz, der vil udfordre dine tyske kundskaber. Så find dine Lederhosen frem, eller invester i et par, og tag en Coworker under armen for at opleve den autentiske stemning, som kun Oktoberfest kan levere!
Sæt kryds i kalenderen den 6. oktober, og gør dig klar til en uforglemmelig Oktoberfest-oplevelse.
Prost! 🍻🎉🇩🇪

It Branchen invitere alle coworkere til Morgenmøde om Cybersikkerhed hos Coworking Plus.
Har du overvejet hvordan du forbereder dig på og håndterer hackerangreb? 😱 🆘
Risikoen for at blive hacket går desværre kun en vej og de fleste af os vil nok blive udsat for hacking på et tidspunkt i vores karriere. Derfor har IT branchen arrangeret eventet Cybersikkerhed – er det dit ansvar? 👨🏫
Kom og hør om cybersikkerhedstruslen i 2023 og hvordan den vil se ud i fremtiden, præsenteret af cybersikkerhedsspecialisterne fra Improsec.
Her vil du, gennem en præsentation af et reelt hackerangreb, få værktøjer og viden til at håndtere angrebet mens det står på og de efterfølgende implikationer det medfører – både de tekniske og mentale hos ledelse, medarbejdere og kunder. 🙌
Tilmeld dig eventet here.! Det bliver med garanti lærerigt

Kom og lær flere af dine kontorfæller at kende
Lead Your Way og Coworking Plus inviterer til Speednetworking d. 21. september kl. 14.30 i loungen på 1. sal.
Alle er velkomne, både i og udenfor huset, dog beder vi om at man tilmelder sig, så vi ved hvor mange der cirka deltager.
Max. 40 deltagere pr. event.
Eventet faciliteres af Malte Lange, fra Lead Your Way - som vil sikre at dialogerne kommer i gang, giver deltagerne små tricks og fifs til at få en god dialog i gang med dem vi ikke kender så godt og styrer slagets gang. Spørgsmål, åbninger og øvelser vil skifte fra gang til gang.
Tilmelding sker via email til networking@leadyourway.dk - send dit navn, email og den virksomhed du kommer fra + dato for hvilken speednetworking du ønsker at deltage i (vi har nemlig flere)
Vi ses til en god omgang faciliteret networking - og hvem ved måske du finder din nye padel-partner, kunde, leverandør, samarbejdspartner eller kaffebuddy. 🙌🏼
Varighed: 45 minutter
Pris: 0 kr

Har du styr på din ejeraftale? 📢
Den 15. september inviterer vores partner Agenda Advokater til et "gå-hjem-oplæg" hvor du kan få alle dine spørgsmål til ejeraftaler besvaret.
Oplægget finder sted 14 - 15 i konferencerummet på 2. sal, og alle husets coworkers er inviteret!
Så hvis du gerne vil vide hvad en ejeraftale er, hvorfor den er så vigtig og hvad de største juridiske faldgrupper i forbindelse med indgåelsen er...
Så kom endelig med!
Foruden bliver der serveret en fredagsøl (eller sodavand), og der vil der være rig mulighed for at få tjekket op på, om netop jeres ejeraftale er up-to-date.
Du kan tilmelde dig ved at skrive til cecilie@coworkingplus.dk senest 13. september.
Vi glæder os til at se jer!

Kære coworkere, partnere og venner af huset.
Du er inviteret til vores årlige sommerfest den 10. august kl. 16.30 - 23.00. ☀️🍻 Der vil være live musik, DJ, sjove aktiviteter, kolde øl og foodtrucks.
Skynd dig at få en billet, det bliver en fed aften!
Du kan hente din billet here., det er gratis at deltage 🥳
Vi ses til sommerfesten!

Kære Coworker.
Kom og vær med til skakturnering onsdag d. 28 juni fra kl. 16.00 - 18.00!♟️ Vi spiller på tid med 10 minutter pr. spiller pr. kamp + 3 sekunder pr. træk. Spillet er for erfarne såvel som begyndere. Turneringsformen afgøres når vi kender antallet af tilmeldte, men vi går efter 2-3 kampe pr. person.Seneca Recruitment og Coworking ser frem til en sjov turnering, hvor Coworkings bedste skakhjerne endelig bliver fundet.
Ps. der vil være øl til at dulme nerverne 🍻
Tilmeld dig til Henrik på henrik@senecarecruitment.com
Senest tilmelding tirsdag d. 27 kl. 16.00 😊

Er du klar til at have det sjovt og konkurrere med dine kolleger og vores partnere i huset? Så skal du tilmelde dig vores kommende event på havnen, hvor vi spiller beachvolley. 🏐☀️
Vi vil have lidt kolde drikke klar til at slukke tørsten under spillet, og vi vil sørge for en masse konkurrence, så det bliver en eftermiddag fyldt med sjov og spænding. Hvis du ikke er til spil, er du stadig mere end velkommen til at deltage og kigge på, mens dine kolleger konkurrerer. 🍻
Eventet finder sted på havnen, så det er let at komme dertil, og vi sørger for, at alt udstyr er klar til spillet. Så tøv ikke med at tilmelde dig nu, og tag med os på en uforglemmelig dag med sport, sjov og samarbejde! ⛱️🙌🏼☀️
Husk at tilmelde dig senest den 14. juni kl. 12.00! Det er gratis og du tilmelder dig here.
Hvis det viser sig at vejret ikke skulle være med os, kommer vi til at rykke eventet til en anden dag 😊

Kære Coworker
Kom og oplev sommerens mest forfriskende begivenhed!🍋🥭
Pift din sommer op med en kølig øl, der giver dig det ekstra pift, du har brug for. PIFT SKRUER OP FOR BYENS FARVER OG GADENS STEMMER, og vi inviterer alle coworkers til en PIFT-eftermiddag 😉
![Coworking 1920x1080 (1)[79]](https://www.coworkingplus.dk/wp-content/uploads/2021/10/Coworking-1920x1080-179-768x432.png)
Kære coworker
HAR DU GJORT DIG NOGLE OVERVEJELSER, HVAD ANGÅR IT-SIKKERHED OG -SETUP I VIRKSOMHEDEN?
I takt med at vores hverdag bliver mere digital, stiger antallet af de digitale trusler også. Dette kan bl.a. resultere i alvorlige økonomiske konsekvenser og tab af data i virksomheden, hvis ikke du har taget dine forholdsregler.
GØR DIG KLOGERE PÅ EN TRYG DIGITAL TILSTEDEVÆRELSE MED CHILI! 🌶️
Kom til lækker morgenmad og et spændende oplæg med Martin Larsen, der i dagens anledning kommer til at uddybe, hvordan din virksomhed kan arbejde indenfor trygge rammer i denne utrygge digitale tid, som vi lever i.
Vi glæder os til at se dig! 😊
For at vi sikre der er kage nok til morgenmaden, må I meget gerne tilmelde jer til Cecilie på Cecilie@coworkingplus.dk
Su. tirsdag d. 30 maj kl. 12.00

Kære coworker
Kom og vær med til en sjov og hyggelig dart turnering i Dart Odense torsdag d. 25 maj kl. 18.00 - 21.00! Vi spiller Mickey, som er en perfekt spilform for både erfarne og nye spillere. Det er nemt at lære og kræver ikke de store matematiske færdigheder. 🎯
Vi giver den første øl til alle som deltager i turneringen. 🍻
Simply Power og Coworking ser frem til at se dig til en fantastisk aften fyldt med konkurrence og sjov. Der er kun et begrænset antal pladser, så det er først til mølle-princippet. Tøv ikke med at tilmelde dig nu for at sikre din plads i turneringen - Det er gratis, tilmeld dig her!

Vi har fornøjelsen af at invitere dig til en times yoga, i samarbejde med Mind Your Heart. Mind Your Heart vil i løbet af timen, undervise i forskellige former for yoga 🧘♀️
- Hatha Yoga
- Flow Yoga
- Yin Yoga
Hatha Yoga vil hjælpe dig med at opbygge styrke og fleksibilitet, mens Flow Yoga vil få dit blod til at flyde og give dig mere energi. Yin Yoga vil hjælpe dig med at slippe af med stress og spændinger, da du bliver guidet til at slappe af både i krop og sind.
Yogatimen slutter af med en afslappende meditation.
Vi håber at se dig til yoga tirsdag d. 16. maj kl. 15.00 - 16.00 i konferencen på 2. sal.
Det er gratis at deltage og vi sørger for at der er en yogamåtte til alle. Vi kan max være 18, så vi kører først til mølle princippet. Tilmeld dig here.

Kom forbi til en hygge eftermiddag på terrassen, hvor vi fejrer foråret med vores årlige May Rose arrangement! Vi vil have et udvalg af de bedste rosévine til rådighed, som du kan nyde mens du slapper af og nyder den gode stemning 🥂
Men det er ikke alt - vi tænder også op i grillen, hvor vi vil serverer hotdogs. Det er en fantastisk mulighed for at socialisere, slappe af og lære dine kolleger bedre at kende. 🌭
Så kom og tag en pause fra arbejdet og nyd en eftermiddag med dine coworking kollegaer.


Vi nærmer os nu 3 måneder siden vores første kaffekursus, og vi er glade for at annoncere, at det er tid til at holde vores opfølgende kaffekursus. Denne gang vil fokus være på, hvordan man steamer mælken korrekt, så man kan skabe det perfekte grundlag for at lave latte art. ☕️
Selvom du ikke deltog i vores første kursus, er du stadig velkommen til at deltage. Vi vil kort gennemgå nogle af de vigtigste punkter fra vores første kursus, så alle kan følge med.
Så vil du vide, hvordan man skummer mælken og får den til at blive silkeblød og cremet, så man kan lave smukke latte art-design? Så tilmeld dig here. og kom og deltag i en eftermiddag fyldt med sjov, kaffe og læring! Det er gratis.

Andelskassen og Agenda Advokater er glade for at invitere dig og dine coworking kolleger til en eftermiddag i Sparinvest Lounge, hvor der vil være live musik og frie drinks og øl. 🥂🍻
Tag en pause fra arbejdet og nyd et par hyggelige timer i godt selskab, inden du går på weekend. Vi glæder os til at se dig og dine coworking kolleger til en god fredag eftermiddag, hvor der vil være rig mulighed for at netværke og møde nye mennesker.

Nu er det endelig blevet tid til, at vi igen skal afholde vores Counter Strike turnering hos Coworking Plus . Så er du klar til at få testet dine fingersnilde egenskaber og din reaktionsevne? 🔫
Fredag d. 14. April fra kl. 16.00 til kl. 02.00 åbner vi op i Coworking Café med fadølsanlæg, drinks, snacks, et hyggeligt loungeområde og selvfølgelig stormskærm.
Vi håber på god opbakning, så vi kan få de bedste kampe - og nok vigtigst af alt, finde de 2 bedste Counter Strike spillere hos Coworking. 🏆
Læs meget mere om regler og turnerings-formatet here.
TILMELDING SKER TIL ↓
hej@hippoproductions.dk
I mailen skal I angive følgende:
Navn på hold:
Navn på deltagere:

Vi gentager succesen igen i år. Så kom og vær med til Tour de Coworking fredag den 31. marts! Vi tager på en festlig tur rundt til 4 forskellige kontorer rundt i huset, hvor hvert kontor har deres eget tema og står klar med deres eget unikke udvalg af drikkevarer og snacks til fredagsbaren. 🥂
Vi lover en fredagsbar udover det sædvanlige, hvor du vil få mulighed for at netværke med andre coworkers, møde nye mennesker og nyde en aften fyldt med sjov og god stemning. Tag en coworker under armen og bliv en del af festlighederne.
Vi ser frem til endnu en fantastisk Tour De Coworking sammen med jer! 🥳
Program:
Kl. 14.30: Vi starter i receptionen med en kort velkomst
Kl. 14.40: Hjørnekontoret på 2. sal
Kl. 15.05: Lead Your Way på 1. sal
Kl. 15.30: Change i Stuen (C bygning)
Kl. 15.55: DK Vikarservice i Stuen (C bygning)
Kl. 16:20: Slutter vi af hos os

It Branchen har Cloud Club som er en række gå-hjem møder og kurser, som henvender sig til SW-udviklere, projektmedarbejdere, designere osv. i it-og tech-virksomheder.
Tirsdag d. 28 marts kl. 17:00 til 19:00 afholder It Branchen et Cloud Club event, sammen med CYPERNORDIC her hos Coworking Plus, og I er alle inviteret, det er gratis at deltage. Temaet for dette Cloud Club event er “Why you should learn from mainframe mistakes, when your head is in the cloud?”
Baseret på deres erfaring med mainframe- og cloud-installationer, vil de fremhæve nogle af de tidligere fejl, der stadig hjemsøger os i dag.
Program:
17:00 Welcome
17:15 First talk
17:45 Light meal and networking
18:15 Second talk
19:00 Bye
Tilmeld jer here..
SU. Mandag d. 27 marts kl. 12:00.
Sted: CO:LAB

Tirsdag d. 14. marts fra kl. 16.00 - 18.00, inviterer vi alle coworkers med i Odense Boulders.
Kunne du tænke dig at teste din klatre evner, så er Odense Boulders det perfekte sted at starte. Der er niveauer for alle, både dig der aldrig har prøvet det før og til den lidt mere øvet.
Det bliver en hyggelig men hård eftermiddag, hvor du får muligheden for både at netværke med de andre i huset samtidig med du kan udfordre dig selv og dine kolleger.
Vi slutter af med en kold øl eller sodavand efterfølgende. 🥤
HUSK:
- Træningstøj
- I får klatresko når i ankommer
Tilmeld dig here., det er helt gratis.
Der er 30 pladser, så først til mølle princip!

Kære coworkers
Tirsdag d. 28. februar er alle coworkers inviteret til Co & The Smooth. Her vil teamet fra Coworking Plus stå klar med lækre smoothies & juices 🥑🍌🍓🧃☕️
På menukortet finder i:
- Co Green
- Get Me Working
Eventet finder sted ved kaffe loungen på 2. sal kl. 14.30. Vi glæders os til at se jer alle!

STYRK har inviteret coworkers til en gratis træning og Meet n’ Greet mandag d. 27. februar fra kl. 15.00 - 16.00.
Det vil være et lukket Coworking hold, med egen personlig træner, Jesper Lindholm, der guider, underviser og fortæller jer hvad I har brug for at vide hele vejen igennem træningen. 🏋️
Tilmelding foregår til: Cecilie@coworkingplus.dk
Skriv jeres navn + virksomhed.
Der er KUN 14 pladser, så først til mølle princip!
Lokation:
Træningen foregår hos Arcas center ”Laboratoriet”, hvor STYRK lejer sig ind. Adresse: Kochsgade 23, 5000 Odense C

Fredag d. 24. februar inviterer Chili Security og Ensure til security fredagsbar i CO:LAB.
De har sørget for DJ og lækre cocktails. 🍸
Så tag din kollega under armen, og kig forbi til et par festlige timer.

Kære coworkers
Vi kan vidst alle sammen godt blive enige om, at lykken er en god kop kaffe. Derfor holder vi sammen med vores nye kaffeleverandør Kaffe Lars, et kaffekursus.
Og som Kaffe Lars nævner: En kop kaffe er ikke bare en kop kaffe. Derfor skal vi på den times tid, lære hvordan man laver den bedste Americano, Latte og Cortado. ☕️
I kan tilmelde jer kursuset here., det er gratis! I vil modtage en mail med, hvilken etage i skal være på, et par dage inden. 😊
Vi glæder os til at se jer!
SU. Torsdag d. 2. februar kl. 23.59

Vi i Coworking Plus håber at du er kommet godt ind i det nye år og er klar på alt hvad det bringer med.
Vi holder nytårskur torsdag d. 26 januar og du er inviteret. Så kom fordi Kochsgade og hør lidt om hvad der kommer til at ske i vores hus i 2023. Der vil være bobler, hotdogs og mulighed for at købe drikkevarer. 🥂 🌭 Kig forbi til et par hyggelige timer, hvor der vil være DJ og Odenses bedste iværksætter community.

Der går jo meget snak rundt i krogene, om hvem der egentlig er den bedste padel spiller i Coworking Plus .. Og det skal vi have fundet ud af, så find de hurtige sko frem, og grib ketcheren - for torsdag den 19. januar skal vi have fundet Coworkings bedste padel spiller. 👟🏸
Hvem får håneretten over de andre?
Vi er klar til kamp, lad den bedste coworker vinde.
Det koster 200 kr. at deltage. Du får 2 timers padel (mexicano format), 2 stk. drikkevare og frugt/müslibar
Tidspunkt: 14.30 - 17.00
Først til mølle princip, vær opmærksom på at der kun er 17 pladser!
Tilmeld dig here.

Chili Security er blevet en del af vores partnernetværk og i den forbindelse vil de gerne inviterer alle coworkers til ishockey fredag d.13. januar, hvor Odense Bulldogs tager imod gæsterne fra Rødovre Mighty Bulls i et brag af en januarkamp!
Der er lagt i støbeskeen til en forrygende aften i Spar Nord Arena, når dørene åbnes kl. 19.30. Der vil være drikkevarer ad libitum og snacks inden kampstart og i pauserne.
Chili Security og Coworking Plus ser frem til en fantastisk aften sammen jer! 🚀
Skynd dig, der er begrænset billetter. Du henter billetterne HER 😎
SU. Torsdag d. 12. kl. 12.00

Inden vi alle sammen går på en lille velfortjent juleferie, inviterer vi til gløgg, æbleskiver og varm kakao ( til dem der ikke drikker gløgg).
Så kom forbi kaffeloungen på 2. sal og ønsk dine coworking kollegaer en glædelig jul og et brag af et nytår. 🎅🏼🧑🏼🎄🎉

Coworking Plus' årlige julefrokost er tilbage. Så her er en unik mulighed for at kommer til stor julefest, eller holde jeres firmajulefrokost, sammen med resten af jeres kollegaer fra Coworking Plus. 🎅🏼🧑🏼🎄
Der bliver serveret en stor lækker traditionel julebuffet, som du kender den. Derudover vil der være fri bar med snaps, øl, vin og vand.
Vi pynter Coworking Caféen hyggeligt op, og sørger for god underholdning hele aftenen - så vi kan allerede nu garantere at det bliver en sjov aften.
Der er begrænset pladser. så skynd dig og hent jeres billetter here.
SU. Senest søndag d. 4. december

Kære alle fodboldglade coworkers ⚽️
Tirsdag d. 22. november kl. 14.00 skal Danmark spille mod Tunesien, og vi viser kampen i CO:LAB
Onsdag d. 30. november kl. 16.00 spiller Danmark mod Australien, den viser vi i Coworking Cafe.
Så kom glad forbi og se kampene sammen med dine kolleger fra huset og støt de danske fodbolddrenge, i kampen om guldet 🥇Medbring gerne alt dit VM (fodbold) gear. 👕🍻

Der bliver smæk for skillingerne, når vi søndag den 20. november kl. 17.30 præsenterer NFL og amerikansk fodbold i Coworking Plus 🏈

Den 4. november falder den første sne. ❄️
Traditionen tro bliver der langet litervis af juleøl over disken på landets barer d. 4. november - og hos Coworking skal vi da også fejrer at julen nærmer sig.
Derfor giver vi en juleøl til alle Coworkers. 🍺 Så kom frisk, husk nissehuen og det gode humør. Det bliver en hyggelig time, hvor du får mulighed for at netværke med de andre i huset.

Lederhosen, øl og schlagermusik 🍻🎶🇩🇪
I samarbejde med Albani, afholder vi hos Coworking Plus Oktoberfest d. 28. oktober kl. 14.00 - 18.00 i Coworking Caféen.
Det bliver en eftermiddag med herlig Tyrolermusik, 1 liters øl og quiz. Så find dine Lederhosen frem og tag en Coworker under armen og oplev den fantastiske stemning! 💃🏼
Hop ind på Facebook og tryk deltag.

Som I alle ved, har vi nu åbnet op for de nye lokaler i Coworking og det skal selvfølgelig fejres med is.
Nyborg Statsfængsel har et resocialiserings program som de kalder Fængsels Is. Her har de indsatte arbejdet med at producere forskellige is-varianter som de gerne vil have testet.
Så vi håber at alle coworkers vil kigge forbi CO:LAB, og give jeres mening på hvilken variant i syntes bedst om 🍦

Den 6. oktober fejrer vi brunsvigerens dag - som jo må siges at være den fynske nationalret.
For at markere dagen afholder vi en Brunsviger-bage konkurrence. Hvem kan bage den bedste brunsviger? Coworkerne bestemmer. Så kig forbi køkkenet på 2. sal og smag på en masse lækker brunsviger.
Skulle du have lyst til at birdrage med en hjemmebagt brunsviger, send gerne en mail til cecilie@coworkingplus.dk 🧁

Den 1. september fejre vi øllets dag. Øl gør dagen bedre! Og derfor inviterer vi alle vores coworkers til at fejre denne dag sammen med os i loungen på 1. sal.
Det bliver en hyggelig time hvor du får udvidet din øl-horisont og du får rig mulighed for at netværke med de andre i huset.

Den 14. Juli er venner og kollegaer inviteret til dette års Tour de France konge-etape på storskærm i Loungen på 1. sal. Vi står klar med kold rose, øl og vand, samt lidt eftermiddagssnacks.

Den 9. Juni er hele huset, venner af huset, venner af venner inviteret til vores årlige Sommerfest. Der er sørget for god musik, bar med kolde drikkevarer og foodtrucks med lækkert mad. Tilmeld dig lige here..

Den 22. April er alle coworkers i kontorfællesskabet inviteret til Paddel Tournering, i Paddel Paddel Odense's haller. Så find de helt hurtige sko frem, og grib ketcheren. Vi er klar til kamp til stregen, så lad den bedste coworker vinde!

Den 8. April er alle coworkers i huset inviteret til en lækker kold Gin & Tonic på 2. salen. Vi har sørget for god musik og gode drinks. I skal bare medbringe jeres fantastiske humør! Vi ses til en hyggelig eftermiddag!

Den 25. Marts er alle coworkers inviteret til den hidtil største fredagsbar i huset, hvor vi skal rundt og besøge 5 forskellige kontorer. De forskellige kontorer vil have hvert deres tema, og stå klar med drinks til alle deltagere. Kom glad!

Den 17. Marts er alle coworkers i vores kontorfællesskab inviteret til Co & The Smooth, hvor der serveres lækre smoothies, juices og kaffe. Eventet finder sted ved kaffeloungen på 2. sal klokken 14:30. Vi glæder os til at ser jer alle!

On the 20th of December, all coworkers of Coworking Plus is invited to Mulled Wine and Apple Slices in the Coffee Lounge by Verdensmester on the 2nd floor. Before most of the coworkers head home for the christmas holiday, we have a last chance to say happy holidays, and spend some quality time all together.

It's that time of year again. It's time for Coworking Plus' annual Christmas Dinner. All coworkers are invited to a pleasant evening with a delicious traditional christmas meal like it's know from home. We've booked the Café and ordered some fun entertainment. We are looking forward to seeing all our coworkers!

If you're interested in Crypto currencies and financial systems, Crypto and Cava is the perfect event for you. I25s is coming by our Conference Room to teach us a thing or two about money. They're also building their own crypto currency called Tagion, which you can learn much more about!

Coworking Plus is joining Startup Summit Odense '21 with a stand, where the entrepreneurs and business interested can come by for a talk, and our business developer Johnny Killerup is doing interviews on stage. Swing by for a great networking opportunity.

It's Haloween! We're celebrating the holiday with a good old school activity - pumpkin cutting! Let's see which coworker can make the prettiest jack-o-lantern.

Brunsviger is as close to a national dish for all living on fyn, as possible. To mark the day we're hosting a Brunsviger baking competition. Who can bake the best brunsviger? The coworkers decide.

The weather in Denmark is getting colder, so we're turning up the heat in Coworking Plus with popcorn and a nice cup of cocoa for all our hardworking coworkers. Enjoy!

Assemble your coworkers and get ready to fight! Get your team ready for an action-packed afternoon! If you're a noob or global elite you can join in on the fun, when Coworking Plus hosts it's own CS:GO Tournament, with the assitance of Odense Esport, who has their offices on 1st floor. There will be nice prices for the winners from our sponsors, and the event will be livestreamed on Twitch.

Coworking Plus' partner, Brainlog, and UCL is hosting an entrepreneurship and carrer day in the Conference Room. Target Studio, Regndans and Creative Content Agency will be presenting their businesses to the audience.

To celebrate the lovely weather we're having, every coworker is invited to free icecream in the Coworking Café. We hope it'll help keep the operating temperature within limits.

The weather has gotten nicer and we're finally allowed to gather our coworkers again after a long period of lock down. Let's kickstart the entrepreneurial environment with a festive networking party, with good vibes music, delicious food, and cold rosé.

Coworking Plus is collaborating with the We, The Internet at the citizens debate about the future of internet. Let's meet and talk about internet, digitalization, fintech and much more!

Coworking Plus is gathering entrepreneurs, startups and scaleups for an evening filled with uplifting stories. Kenneth Brandborg, Brian Matzen, and Jan Milling is sharing their success stories from their business life, and will hopefully inspire new entrepreneurs on their journey.

Nicolajsens Førstehjælp has invited all the coworkers in for an introductory course in first aid. We'll be more ready than ever to save some lives here at Coworking Plus.

Coworking Plus' partner Deloitte has arranged an introductory course in accountings, an all coworkers of the house are invited. You'll get some professional tips & tricks for accounting in your own business.

All coworkers are invited to celebrate the national bananasplit day at Coworking Plus! We're giving all coworkers a free banasplit for the occasion. Enjoy!

All coworkers are invited to a destressing after-work YOGA session in the Conference Room at Coworking Plus. Gear down before heading home for the day.
A glimpse of our biggest events
From the beginning, our mission has been to create a strong foundation for Odense's entrepreneurial environment through knowledge sharing and networking. That is why we hold the Odin Award every year, which pays tribute to the most talented entrepreneurs in Odense. We also hold other major events with knowledge sharing, creativity, networking and education in focus.

Success Stories

Failing Forward

Odin Award 2021

Odin Award 2019

Odin Award 2018

Mads is ready to take you on a tour
We are located in the Smith Park. You will find the entrance at the intersection of Kochsgade and Grønlandsgade.
Our main entrance is at entrance D, and you'll find the Coworking Plus team on the 2nd floor.
You can find us in the city center of Odense
Our office community is located only 10 minutes walk from the train station. Swing by and take a look around!
Coworking Plus
Kochsgade 31 D 5000 Odense C