FRA STARTUP TIL SCALE UP

Plug’n’Play

Vores kontorfællesskab i Odense er bygget op omkring et plug’n’play koncept, der gør det simpelt og hurtigt at rykke din virksomhed ind på en kontorplads hos Coworking Plus. Bare sæt dig til rette, tænd computeren – så tager vi hånd om resten.

Hvad er du intresseret i?

icons8-happy
Perfekt til freelancere

Faste Pladser

2200 KR.

per måneden

Hos Coworking Plus har du mulighed for at få din egen faste plads i et lyst og åbent kontorfællesskab centralt i Odense. Pladsen kan bruges 24/7 året rundt.

Lukkede Kontorer

fra

5400 KR.

per måneden

Hvis du og dit team har brug for at kunne lukke døren i ny og næ, tilbyder vi også lukkede kontorer med plads til op til 50 medarbejdere. Det giver den perfekte blanding af fokus og fællesskab.

icons8-happy
Perfect for just-started
icons8-happy
Perfekt til freelancere på farten

Flexpladser

1250 KR.

per måneden

I vores kontorfællesskab tilbyder vi også en fleksibel kontorløsning med adgang to dage om ugen. Perfekt til deltidsmedarbejderen eller den helt nye iværksætter.

icons8-happy
Perfekt til den helt nye iværksætter

Flyverpladser

700 KR.

per måneden

Vores flyverpladser er det perfekte alternativ til at arbejde på en café. Du bliver del af et iværksættermiljø, og kaffen er inkluderet i prisen.

Vores Coworkers' ord, ikke vores

Hvorfor vælge Coworking Plus?

Iben fra DK Virkarservice hos Coworking Plus Kontorfællesskab Odense
DK Vikarservice
I DK Vikarservice kan vi med kontor i Coworking Plus fokusere på at vækste uden at skulle tænke på mødelokaler, rengøring, vedligehold, kontormateriel, parkeringsforhold, sociale arrangementer, og hvad der ellers følger med i at udvide sin forretning. I tæt samarbejde med Coworking Plus har vi på 1 år kunnet udvikle os fra 2 til 12 medarbejdere. Skal vi bruge hjælp kan vi gå en tur i huset og finde den rette coworker, der kan løse opgaven. Coworking Plus kan ikke beskrives – det skal opleves.
Iben B. Jensen
Rekrutteringschef
Lotte fra C.C. Clean hos Coworking Plus Kontorfællesskab Odense
C.C. Clean
I CC Clean, er vi super glade for at have kontorpladser hos Coworking Plus. Det har gjort en stor forandring for vores virksomhed. Jeg glæder mig hver dag til at skulle på job. Huset vi sidder i har sin egen skønne charme, menneskene som arbejder der er blevet mine kolleger. Som sidegevinst har vi fået gode venner på Coworking. At man kan holde møder i dejlige lokaler. Jeg anbefaler på det varmeste, at få sig en plads eller et kontor på Coworking.
Lotte Dencker Andersen
Direktør
Malthe Lange fra Lead Your Way hos Coworking Plus Kontorfællesskab Odense
Lead Your Way
Hos Coworking har vi nydt godt af stærke samarbejdspartnere, som har kompetencer vores kunder efterspørger. Det sikrer at vi kan levere et endnu stærkere produkt og hjælpe med opgaver, gennem partnere vi kender og stoler på. Rammerne på Coworking er virkeligt stærke til at drive sin forretning i. Mange af de hverdagsting som tager tid fra opgaver er klaret af huset – og det giver frihed til at knokle igennem med fuldt fokus.
Malte Lange
Founder
Andreas fra Made This hos Coworking Plus Kontorfællesskab Odense
Made This
Vores kontor på Coworking giver den perfekte balance af godt naboskab samt muligheden for at lukke døren og fokusere på vores arbejde. Selvom vores virksomhed fik brug for et større kontor og vi flyttede sidste år har vi haft samme adresse hos Coworking siden 2017. En fleksibel kontorløsning har gjort det så meget nemmere at ansatte flere folk.
Andreas Reinholdt Milvertz
Partner & Designer
Jakob fra Somera hos Coworking Plus Kontorfællesskab Odense
Somera
Jeg arbejder remote ved Somera og har valgt at sidde på Coworking Plus for at få følelsen af at have kolleger omkring mig i hverdagen. Det motiverer mig at være omgivet af mennesker, at kunne sludre ved kaffemaskine og vende weekenden over frokosten med andre. Derfor har jeg valgt at få en kontorplads på Coworking Plus.
Jakob Ebbekær
Tekstforfatter
Rasmus fra Fablewood hos Coworking Plus Kontorfællesskab Odense
Fablewood
Vi sidder i et lukket kontor her på Coworking Plus som vi er meget glade for. Der er bare sørget for alt det vi, som virksomhed har brug for. Specielt mødelokalerne man kan booke har vi brugt meget flittigt til team-møder og kunder, hvilket har været helt fantastisk. Når man sidder ved Coworking slipper man bare for at tænke på alt det kedelige der normalt følger med når man køber et kontor – og så er kaffen bare lækker.
Rasmus Fiil Svarrer
Founder
Sebastian Schlicker fra Supplybase hos Coworking Plus Kontorfællesskab Odense
Supply Base
Som iværksætter er netværk alfa og omega. At have kontorplads i Coworking Plus har uden tvivl gjort en forskel for mig og min virksomhed. Som iværksætter er netværk alfa og omega, og de gode rammer i Coworking Plus skaber helt fantastiske netværksmuligheder. I huset sidder mange dygtige folk med utrolig forskellige kompetencer fra jura til softwareudvikling. Uanset behov er der aldrig langt til sparring og gode inputs i Coworking plus!
Sebastian Schlicker
Founder
Magnus fra Fogus Marketing hos Coworking Plus Kontorfællesskab Odense
FOGUS Marketing
Med alle de muligheder man får ved at have et kæmpe netværk af mere end 400 forskellige og dygtige iværksættere, betaler den månedlige regning til kontoret mange gange igen. Derudover er der også sørget for alt lige fra gratis kaffe til wifi, morgenmad om fredagen, mødelokaler og bare et fedt miljø, hvor du lynhurtigt kommer i snak med nye mennesker og får udvidet dit netværk. Hvilket er SÅ vigtigt, når man springer ud som ung iværksætter.
Magnus Risbjerg
Founder & Social Media Marketer
Alex fra Made This hos Coworking Plus Kontorfællesskab Odense
Target Studio
Der findes ikke et bedre sted i Odense! Coworking Plus gør det nemt at være iværksætter, og huser et stærkt og hjælpsomt netværk af professionelle. At der er gratis parkering til både mig og mine besøgende er en kæmpe fordel for mig. Derudover er Coworking også tæt på togstationen, så mine kunder kan praktisk talt gå til mit kontor hvis de vil.
Alex Tripa
Co-Founder & Product Designer
Louise Meyland hos Coworking Plus Kontorfællesskab Odense
Louise Meyland
At have en hverdag hos coworking har stor betydning for mig og min virksomhed. Her har jeg fået dygtige samarbejdspartnere, vigtig projektsparring og et socialt netværk, som faktisk hjælper mig med at udvikle min virksomhed. For mig har Coworking realiseret drømmen om at skabe et reklamebureau, som udelukket består af freelancere. I dag er vi seks coworkers, som deler kontor og fælles mål.
Louise Meyland
Grafisk Designer

FAQ

Hvor mange måneders depositum opkræves?

Vi er selv iværksættere og ved, at det kan være svært for mange virksomheder at stille et stort depositum for et kontor. Derfor opkræver vi ingen forudbetalt husleje og kun 1 måneds depositum for alle vores kontorer. Du kan flytte din virksomhed hertil med minimale startomkostninger. Det er convenience, når det er bedst.

 

Hvis det lyder som en god løsning for dig, så tag et kig på vores forskellige kontorløsninger eller book en rundvisning i vores kontorfællesskab. Vi er sikre på, at vi har det perfekte kontor til dig.

Hvordan ved jeg, om Coworking Plus er det rigtige for min virksomhed?

Der er kun én måde at finde ud af det på … kom forbi og kig. Du kan booke en uforpligtende rundvisning med Mads eller smutte forbi til en kop kaffe. Vi holder til i Kochsgade 31, 5000 Odense C, opgang D. Find coworkingteamet i receptionen på 2. sal.

 

Coworking er et koncept, der kan rumme næsten alle virksomhedstyper. I huset vil du finde både freelancere, startups, distancearbejdere, scaleups og afdelinger af børsnoterede selskaber.

 

Vi har helt sikkert også plads til din virksomhed, og vi glæder os til at give dig en rundvisning.

Hvor lang er jeres opsigelsesperiode?

Finder du en bedre kontorløsning til din virksomhed? Intet problem! For vores flyverpladser, flexpladser og faste pladser er din opsigelsesperiode kun én måned. For lukkede kontorer er opsigelsesperioden tre måneder.

 

Vi mener, at iværksættere skal have så meget fleksibilitet som muligt, og vi optimerer altid vores kontorløsninger til iværksætternes behov.

 

Hvis du får brug for mere plads, og vi har ledige kontorer i huset, kan du også altid opgradere dine lokaler hos Coworking Plus.

 

Du vil til enhver tid få den bedst mulige kontorløsning til din virksomhed.

Hvad er inkluderet i prisen?

Vi sørger for, at vores kolleger kan fokusere 100% på deres forretninger i stedet for at administrere deres kontor. Derfor har vi gjort vores bedste for at give vores coworkers alt, hvad de har brug for. Det betyder:

 

  • Skriveborde og stole er sat op og klar til brug, når du flytter ind
  • Vand, varme, el og internet er inkluderet
  • Gratis kaffe og te hver dag til alle ansatte og gæster
  • Gratis booking af mødelokaler gennem vores interne platform
  • Professionel ugentlig kontorrengøring
  • Gratis parkeringspladser til alle ansatte
  • Gratis brug af printere og scannere
  • Ugentlig fælles morgenmad i vores kantine
Hvornår kan jeg flytte min virksomhed til Coworking Plus?

Hvornår du vil kunne flytte din virksomhed til vores kontorfællesskab i Odense afhænger af, hvor mange medarbejdere du har, og hvilke kontorer vi har til rådighed på det gældende tidspunkt. Vi har i alt 6500 kvm kontorarealer med mere end 580 skriveborde, så vi har helt sikkert også plads til din virksomhed.

 

Du kan enten booke en rundvisning i huset, hvor vi finder den helt rigtige løsning til dig, eller du kan kontakte Coworking Plus-teamet for at høre mere om dine muligheder.

Hvilke events afholder i for jeres coworkers?

Vi afholder hvert år mere end 30 sociale arrangementer for coworkerne i huset og iværksættermiljøet i Odense. Som et kontorfællesskab med mere end 500 coworkers har vi et ansvar for at skabe et perfekt miljø for networking og fremme samarbejdet virksomhederne imellem – og her tror vi på, at events og sociale arrangementer er den perfekte løsning. Her er nogle af de store begivenheder, vi normalt afholder:

 

  • Odin Award
  • Fødselsdagsfest
  • Fredagsbar
  • Julefrokost
  • CS:GO-turnering
  • Sommerfest
  • In-house workshops, præsentationer og receptioner.

Få det komplette overblik over vores arrangementer her.

Rickshaw

Rickshaw findes på 1. sal og har masser af plads til 6 personer. Der er whiteboard, TV med Chromecast og tekøkken i rummet.

Dandy Horse

Dandy Horse ligger på 2. sal tæt ved Lounge 1905 og har plads til 8 personer. Der er whiteboard og TV med Chromecast i rummet.

Tool Box

Tool Box er perfekt til de mindre møder og ligger lige ved receptionen på 2. sal. Mødelokalet har plads til 4 personer og har whiteboard og TV med Chromecast.

Repair Shop

Repair Shop ligger side om side med Tool Box ved receptionen på 2. sal. Mødelokalet har plads til 5 personer, og har whiteboard og TV med Chromecast.

Breakout space

Breakout Space ligger på 2. sal og har plads til 8 personer. Den har et tekøkken med tilhørende barstole og bord, en sofa, et whiteboard og TV med Chromecast.

Verdensmester

Verdensmester ligger på 2. sal lige ved siden af vores kaffekøkken og har plads til 14 personer. Det er husets største mødelokale med to whiteboards og et TV med Chromecast.

Smith & Co

Smith & Co er placeret på 1. sal og har plads til 12 personer. Der er to whiteboards og et TV med Chromecast i rummet, som ligger lige ved vores Coworking Lounge.

The Frame

The Frame er et af vores åbne mødelokaler placeret i Lounge 1905 på 2. sal. The Frame har plads til 6 personer, og har TV med Chromecast.

The Battery

The Battery er et åbent mødelokale, der findes i Lounge 1905 på 2. sal. The Battery har plads til 6 personer og har TV med Chromecast.

Right Handle

Right Handle ligger på 1. sal ved den lyserøde væg og har plads til 2 personer. Boksen har et TV med Chromecast.

Left Handle

Left Handle ligger på 1. sal ved den lyserøde væg og har plads til 2 personer. Boksen har et TV med Chromecast.

Bellevue

Bellevue kan findes på stueetagen ved indgang C. Mødelokalet har plads til 8 personer og har et TV med Chromecast samt et whiteboard.

Short John

Bellevue finder du på stueetagen ved indgang C. Mødelokalet har plads til 8 personer og har et whiteboard samt et TV med Chromecast.

The Patch

The Patch kan findes på stueetagen ved CO:LAB og kaffekøkkenet ved indgang C. Boksen har plads til 2 personer, og har TV med Chromecast.

Long John

Long John ligger på 3. sal ved tekøkkenet og har plads til 6 personer. Rummet har matterede glasvægge og TV med Chromecast.

Le Tour

Le Tour findes i stueetagen lige ved Coworking Café, og har plads til 8 personer. Der er whiteboard og TV med Chromecast i rummet.

Mere plads?

Til workshops, præsentationer, events etc.

Sparinvest LOUNGE

3500 KR.

for en hel dag

SparInvest Loungen er det perfekte rum til workshops, præsentationer, undervisning, talks i en hyggelig setting. Loungen har et væld af komfortable møbler samt et køkken.

CO:LAB

3500 KR.

for en hel dag

Vores CO:LAB er det perfekte lokale til mindre workshops, talks & middage i en professionel setting. CO:LAB er indrettet med sofaer og almindelige bord-stole sæt.

CONFERENCE
ROOM

3800 KR.

for en hel dag

I hjertet af vores kontorfællesskab finder du vores Conference Room. Rummet har plads til op til 50 personer til workshops, præsentationer eller undervisning.

COWORKING CAFÉ

6000 KR.

for en hel dag

Coworking Café er vores største lokale til events, fester, workshops etc. Caféen har et stort industrielt køkken samt en møbleret terrasse.

FAQ

Kan jeg se lokalet inden jeg booker?

Selvfølgelig kan du det! Du kan booke en rundvisning af vores lokaler lige her. Så præsenterer Steen dig for vores ledige lokaler og svarer på alle de spørgsmål, du måtte have omkring din booking.

Kan jeg bestille mad til mit event gennem jer?

Det ligger dig helt frit, hvem i bruger til catering ved jeres event. Vi kan dog henvise til vores samarbejdspartnere Noahs, som også leverer vores frokostordning. De har meget erfaring med at levere til huset, og så laver de noget fantastisk mad.

Derudover kan du selvfølgelig også selv medbringe mad til huset. 

Hvornår er lokalerne tilgængelige?

Vi har desværre ikke et online bookingsystem til vores mødelokaler og andre rum, men hvis du er ude i god tid, har du store chancer for at få et lokale.

De små mødelokaler bookes typisk en uge i forvejen, mens de større lokaler ofte er booket flere måneder frem.

Kontakt os for at høre om dine muligheder, eller book en fremvisning af vores lokaler.

Kan jeg booke et rum uden for normal arbejdstid?

Hvis du vil booke et mødelokale uden for normal arbejdstid, kræver vi, at du besøger vores kontorfællesskab i Odense inden din booking. Så har vi mulighed for at præsentere dig for lokalet og give dig adgang til parkeringspladsen og huset.

 

Mod ekstra betaling er det muligt at booke uden for almindelig arbejdstid uden at besøge huset først.

Er drikkevarer inkluderet i prisen?

Du og dine gæster må drikke al den kaffe og te, I har lyst til, når I booker et lokale på Coworking Plus. Vi har en lækker kaffeblanding, ristet specielt til vores kontorfællesskab af Kaffe Lars.

 

Har I lyst til sodavand, øl, vin, cider etc. har vi køleskabe på alle etager, hvor dette kan købes. Ønskes særlige drikkevarer, kan de medbringes eller bestilles gennem ved at kontakte os.

SParinvest LOUNGE

3500 KR.

for en hel dag

SparInvest Loungen er det perfekte rum til workshops, præsentationer, undervisning, talks etc. Loungen har et væld af komfortable møbler samt et køkken.

CO:LAB

3500 KR.

for en hel dag

Vores CO:LAB er det perfekte lokale til mindre workshops, talks & middage i en professionel setting. CO:LAB er indrettet med sofaer og almindelige bord-stole sæt.

THE CONFERENCE ROOM

3800 KR.

for en hel dag

I hjertet af vores kontorfællesskab finder du vores Conference Room. Rummet har plads til op til 50 personer til workshops, præsentationer eller undervisning.

COWORKING CAFÉ

6000 KR.

for en hel dag

Coworking Café er vores største lokale til events, fester, workshops etc. Caféen har et stort industrielt køkken samt en møbleret terrasse.

FAQ

Kan jeg se lokalet inden jeg booker?

Selvfølgelig kan du det! Du kan booke en rundvisning af vores lokaler lige her – så præsenterer Louise dig for vores ledige lokaler og svarer på alle de spørgsmål, du måtte have omkring din booking.

 

Du kan finde Louises kontaktoplysninger her.

Kan jeg bestille mad til mit event gennem jer?

Det ligger dig helt frit, hvem i bruger til catering ved jeres event. Vi kan dog henvise til vores samarbejdspartnere Noahs, som også leverer vores frokostordning. De har meget erfaring med at levere til huset, og så laver de noget fantastisk mad.

Derudover kan du selvfølgelig også selv medbringe mad til huset. 

Hvornår er lokalerne tilgængelige?

Vi har desværre ikke et online bookingsystem til vores mødelokaler og andre rum, men hvis du er ude i god tid, har du store chancer for at få et lokale.

De små mødelokaler bookes typisk en uge i forvejen, mens de større lokaler ofte er booket nogle måneder frem.

Kontakt os for at høre om dine muligheder, eller book en fremvisning af vores lokaler.

Kan jeg booke et rum uden for normal arbejdstid?

Hvis du vil booke et mødelokale uden for normal arbejdstid, kræver vi, at du besøger vores kontorfællesskab i Odense inden din booking. Så har vi mulighed for at præsentere dig for lokalet og give dig adgang til parkeringspladsen og huset.

 

Vi befinder os på adressen Kochsgade 31D og du kan finde os på 2. salen lige ved receptionen. 

Mod ekstra betaling er det muligt at booke uden for almindelig arbejdstid uden at besøge huset først.

Er drikkevarer inkluderet i prisen?

Du og dine gæster må drikke al den kaffe og te, I har lyst til, når I booker et lokale på Coworking Plus. Vi har en lækker kaffeblanding, ristet specielt til vores kontorfællesskab fra Kaffelars.

Har I lyst til sodavand, øl, vin, cider etc. har vi køleskabe på alle etager, hvor dette kan købes til meget overkommelige priser. Ønskes særlige drikkevarer, kan de medbringes eller bestilles gennem os.

Mads2000k-9
Mads er klar til at give dig en rundvisning

Vi holder til i Smith Parken. Du finder indkørslen til parkeringspladsen i Kochsgade tæt ved krydset med Grønlandsgade.

Vores hovedindgang er indgang D, og du finder receptionen på 2. sal.

Du kan finde os i centrum af Odense

Vi er kun ti minutters gang fra banegården. Kig ind og se dig omkring!

237ACC22-CE5A-44D7-B7D0-87317B217255
Mads2000k-8
Fordi vi mener at Coworking er fremtidens måde at have kontor på”

Mads Fugl - Co-Founder og Direktør

Er du klar til de perfekte rammer?

Udfyld formularen og bliv kontaktet

*Du skal muligvis deaktivere AdBlocker for at indsende din forespørgsel.