FRA STARTUP TIL SCALE UP
Plug’n’Play
Vores kontorfællesskab i Odense er bygget op omkring et plug’n’play koncept, der gør det simpelt og hurtigt at rykke din virksomhed ind på en kontorplads hos Coworking Plus. Bare sæt dig til rette, tænd computeren – så tager vi hånd om resten.
Hvad er du intresseret i?
- Kontorer
- Mødelokaler
- Eventlokaler
Perfekt til freelancere
Faste Pladser
2200 KR.
per måneden
Hos Coworking Plus har du mulighed for at få din egen faste plads i et lyst og åbent kontorfællesskab centralt i Odense. Pladsen kan bruges 24/7 året rundt.
- 24/7 Adgang
- Fri afbenyttelse af mødelokaler
- Parkering
- Fast plads i et åbent og lyst rum
- Prisen er excl. moms
- Og meget mere...
Lukkede Kontorer
fra
4800 KR.
per måneden
Hvis du og dit team har brug for at kunne lukke døren i ny og næ, tilbyder vi også lukkede kontorer med plads til op til 50 medarbejdere. Det giver den perfekte blanding af fokus og fællesskab.
- 24/7 Adgang
- Fri afbenyttelse af mødelokaler
- Rengøring
- Parkering
- Borde og stole
- Prisen er excl. moms
- Og meget mere...
Perfect for just-started
Perfekt til freelancere på farten
Flexpladser
1250 KR.
per måneden
I vores kontorfællesskab tilbyder vi også en fleksibel kontorløsning med adgang to dage om ugen. Perfekt til deltidsmedarbejderen eller den helt nye iværksætter.
- Adgang to dage per uge
- Fri afbenyttelse af mødelokaler
- Parkering
- Plads i et åbent og lyst rum
- Prisen er excl. moms
- Og meget mere...
Perfekt til den helt nye iværksætter
Flyverpladser
700 KR.
per måneden
Vores flyverpladser er det perfekte alternativ til at arbejde på en café. Du bliver del af et iværksættermiljø, og kaffen er inkluderet i prisen.
- 24/7 Adgang
- Parkering
- Plads i et åbent og lyst rum
- Mulighed for leje af mødelokaler med rabat
- Prisen er excl. moms
- Og meget mere...
Vores Coworkers' ord, ikke vores
Hvorfor vælge Coworking Plus?










FAQ
Vi er selv iværksættere og ved, at det kan være svært for mange virksomheder at stille et stort depositum for et kontor. Derfor opkræver vi ingen forudbetalt husleje og kun 1 måneds depositum for alle vores kontorer. Du kan flytte din virksomhed hertil med minimale startomkostninger. Det er convenience, når det er bedst.
Hvis det lyder som en god løsning for dig, så tag et kig på vores forskellige kontorløsninger eller book en rundvisning i vores kontorfællesskab. Vi er sikre på, at vi har det perfekte kontor til dig.
Der er kun én måde at finde ud af det på … kom forbi og kig. Du kan booke en uforpligtende rundvisning med Mads eller smutte forbi til en kop kaffe. Vi holder til i Kochsgade 31, 5000 Odense C, opgang D. Find coworkingteamet i receptionen på 2. sal.
Coworking er et koncept, der kan rumme næsten alle virksomhedstyper. I huset vil du finde både freelancere, startups, distancearbejdere, scaleups og afdelinger af børsnoterede selskaber.
Vi har helt sikkert også plads til din virksomhed, og vi glæder os til at give dig en rundvisning.
Finder du en bedre kontorløsning til din virksomhed? Intet problem! For vores flyverpladser, flexpladser og faste pladser er din opsigelsesperiode kun én måned. For lukkede kontorer er opsigelsesperioden tre måneder.
Vi mener, at iværksættere skal have så meget fleksibilitet som muligt, og vi optimerer altid vores kontorløsninger til iværksætternes behov.
Hvis du får brug for mere plads, og vi har ledige kontorer i huset, kan du også altid opgradere dine lokaler hos Coworking Plus.
Du vil til enhver tid få den bedst mulige kontorløsning til din virksomhed.
Vi sørger for, at vores kolleger kan fokusere 100% på deres forretninger i stedet for at administrere deres kontor. Derfor har vi gjort vores bedste for at give vores coworkers alt, hvad de har brug for. Det betyder:
- Skriveborde og stole er sat op og klar til brug, når du flytter ind
- Vand, varme, el og internet er inkluderet
- Gratis kaffe og te hver dag til alle ansatte og gæster
- Gratis booking af mødelokaler gennem vores interne platform
- Professionel ugentlig kontorrengøring
- Gratis parkeringspladser til alle ansatte
- Gratis brug af printere og scannere
- Ugentlig fælles morgenmad i vores kantine
Hvornår du vil kunne flytte din virksomhed til vores kontorfællesskab i Odense afhænger af, hvor mange medarbejdere du har, og hvilke kontorer vi har til rådighed på det gældende tidspunkt. Vi har i alt 6500 kvm kontorarealer med mere end 580 skriveborde, så vi har helt sikkert også plads til din virksomhed.
Du kan enten booke en rundvisning i huset, hvor vi finder den helt rigtige løsning til dig, eller du kan kontakte Coworking Plus-teamet for at høre mere om dine muligheder.
Vi afholder hvert år mere end 30 sociale arrangementer for coworkerne i huset og iværksættermiljøet i Odense. Som et kontorfællesskab med mere end 500 coworkers har vi et ansvar for at skabe et perfekt miljø for networking og fremme samarbejdet virksomhederne imellem – og her tror vi på, at events og sociale arrangementer er den perfekte løsning. Her er nogle af de store begivenheder, vi normalt afholder:
- Odin Award
- Fødselsdagsfest
- Fredagsbar
- Julefrokost
- CS:GO-turnering
- Sommerfest
- In-house workshops, præsentationer og receptioner.
Få det komplette overblik over vores arrangementer her.

Rickshaw
Rickshaw findes på 1. sal og har masser af plads til 6 personer. Der er whiteboard, TV med Chromecast og tekøkken i rummet.

Dandy Horse
Dandy Horse ligger på 2. sal tæt ved Lounge 1905 og har plads til 8 personer. Der er whiteboard og TV med Chromecast i rummet.

Tool Box
Tool Box er perfekt til de mindre møder og ligger lige ved receptionen på 2. sal. Mødelokalet har plads til 4 personer og har whiteboard og TV med Chromecast.

Repair Shop
Repair Shop ligger side om side med Tool Box ved receptionen på 2. sal. Mødelokalet har plads til 5 personer, og har whiteboard og TV med Chromecast.

Breakout space
Breakout Space ligger på 2. sal og har plads til 8 personer. Den har et tekøkken med tilhørende barstole og bord, en sofa, et whiteboard og TV med Chromecast.

Verdensmester
Verdensmester ligger på 2. sal lige ved siden af vores kaffekøkken og har plads til 14 personer. Det er husets største mødelokale med to whiteboards og et TV med Chromecast.

Smith & Co
Smith & Co er placeret på 1. sal og har plads til 12 personer. Der er to whiteboards og et TV med Chromecast i rummet, som ligger lige ved vores Coworking Lounge.

The Frame
The Frame er et af vores åbne mødelokaler placeret i Lounge 1905 på 2. sal. The Frame har plads til 6 personer, og har TV med Chromecast.

The Battery
The Battery er et åbent mødelokale, der findes i Lounge 1905 på 2. sal. The Battery har plads til 6 personer og har TV med Chromecast.

Right Handle
Right Handle ligger på 1. sal ved den lyserøde væg og har plads til 2 personer. Boksen har et TV med Chromecast.

Left Handle
Left Handle ligger på 1. sal ved den lyserøde væg og har plads til 2 personer. Boksen har et TV med Chromecast.

Bellevue
Bellevue kan findes på stueetagen ved indgang C. Mødelokalet har plads til 8 personer og har et TV med Chromecast samt et whiteboard.

Short John
Bellevue finder du på stueetagen ved indgang C. Mødelokalet har plads til 8 personer og har et whiteboard samt et TV med Chromecast.

The Patch
The Patch kan findes på stueetagen ved CO:LAB og kaffekøkkenet ved indgang C. Boksen har plads til 2 personer, og har TV med Chromecast.

Long John
Long John ligger på 3. sal ved tekøkkenet og har plads til 6 personer. Rummet har matterede glasvægge og TV med Chromecast.

Le Tour
Le Tour findes i stueetagen lige ved Coworking Café, og har plads til 8 personer. Der er whiteboard og TV med Chromecast i rummet.
Mere plads?
Til workshops, præsentationer, events etc.
Sparinvest LOUNGE
3500 KR.
for en hel dag
SparInvest Loungen er det perfekte rum til workshops, præsentationer, undervisning, talks i en hyggelig setting. Loungen har et væld af komfortable møbler samt et køkken.
- Plads til 30 Personer
- Mulighed for projektor
- Mulighed for forplejning
- Prisen er excl. moms
- Og meget mere...
CO:LAB
3500 KR.
for en hel dag
Vores CO:LAB er det perfekte lokale til mindre workshops, talks & middage i en professionel setting. CO:LAB er indrettet med sofaer og almindelige bord-stole sæt.
- Plads til 24 Personer
- Whiteboard til fri afbenyttelse
- Mulighed for projektor
- Mulighed for forplejning
- Prisen er excl. moms
- Og meget mere...
CONFERENCE
ROOM
3800 KR.
for en hel dag
I hjertet af vores kontorfællesskab finder du vores Conference Room. Rummet har plads til op til 50 personer til workshops, præsentationer eller undervisning.
- Plads til 50 personer
- Mulighed for projektor
- Mulighed for forplejning
- Prisen er excl. moms
- Og meget mere...
COWORKING CAFÉ
6000 KR.
for en hel dag
Coworking Café er vores største lokale til events, fester, workshops etc. Caféen har et stort industrielt køkken samt en møbleret terrasse.
- Plads til 80 personer
- Mulighed for projektor
- Mulighed for forplejning
- Prisen er excl. moms
- Og meget mere...
FAQ
Selvfølgelig kan du det! Du kan booke en rundvisning af vores lokaler lige her. Så præsenterer Steen dig for vores ledige lokaler og svarer på alle de spørgsmål, du måtte have omkring din booking.
Det ligger dig helt frit, hvem i bruger til catering ved jeres event. Vi kan dog henvise til vores samarbejdspartnere Noahs, som også leverer vores frokostordning. De har meget erfaring med at levere til huset, og så laver de noget fantastisk mad.
Derudover kan du selvfølgelig også selv medbringe mad til huset.
Vi har desværre ikke et online bookingsystem til vores mødelokaler og andre rum, men hvis du er ude i god tid, har du store chancer for at få et lokale.
De små mødelokaler bookes typisk en uge i forvejen, mens de større lokaler ofte er booket flere måneder frem.
Kontakt os for at høre om dine muligheder, eller book en fremvisning af vores lokaler.
Hvis du vil booke et mødelokale uden for normal arbejdstid, kræver vi, at du besøger vores kontorfællesskab i Odense inden din booking. Så har vi mulighed for at præsentere dig for lokalet og give dig adgang til parkeringspladsen og huset.
Mod ekstra betaling er det muligt at booke uden for almindelig arbejdstid uden at besøge huset først.
Du og dine gæster må drikke al den kaffe og te, I har lyst til, når I booker et lokale på Coworking Plus. Vi har en lækker kaffeblanding, ristet specielt til vores kontorfællesskab af Kaffe Lars.
Har I lyst til sodavand, øl, vin, cider etc. har vi køleskabe på alle etager, hvor dette kan købes. Ønskes særlige drikkevarer, kan de medbringes eller bestilles gennem ved at kontakte os.
SParinvest LOUNGE
3500 KR.
for en hel dag
SparInvest Loungen er det perfekte rum til workshops, præsentationer, undervisning, talks etc. Loungen har et væld af komfortable møbler samt et køkken.
- Plads til 30 Personer
- Mulighed for projektor
- Mulighed for forplejning
- Prisen er excl. moms
- Og meget mere...
CO:LAB
3500 KR.
for en hel dag
Vores CO:LAB er det perfekte lokale til mindre workshops, talks & middage i en professionel setting. CO:LAB er indrettet med sofaer og almindelige bord-stole sæt.
- Plads til 24 Personer
- Mulighed for projektor
- Mulighed for forplejning
- Prisen er excl. moms
- Og meget mere...
THE CONFERENCE ROOM
3800 KR.
for en hel dag
I hjertet af vores kontorfællesskab finder du vores Conference Room. Rummet har plads til op til 50 personer til workshops, præsentationer eller undervisning.
- Plads til 50 personer
- Mulighed for projektor
- Mulighed for forplejning
- Prisen er excl. moms
- Og meget mere...
COWORKING CAFÉ
6000 KR.
for en hel dag
Coworking Café er vores største lokale til events, fester, workshops etc. Caféen har et stort industrielt køkken samt en møbleret terrasse.
- Plads til 80 personer
- Mulighed for projektor
- Mulighed for forplejning
- Prisen er excl. moms
- Og meget mere...
FAQ
Det ligger dig helt frit, hvem i bruger til catering ved jeres event. Vi kan dog henvise til vores samarbejdspartnere Noahs, som også leverer vores frokostordning. De har meget erfaring med at levere til huset, og så laver de noget fantastisk mad.
Derudover kan du selvfølgelig også selv medbringe mad til huset.
Vi har desværre ikke et online bookingsystem til vores mødelokaler og andre rum, men hvis du er ude i god tid, har du store chancer for at få et lokale.
De små mødelokaler bookes typisk en uge i forvejen, mens de større lokaler ofte er booket nogle måneder frem.
Kontakt os for at høre om dine muligheder, eller book en fremvisning af vores lokaler.
Hvis du vil booke et mødelokale uden for normal arbejdstid, kræver vi, at du besøger vores kontorfællesskab i Odense inden din booking. Så har vi mulighed for at præsentere dig for lokalet og give dig adgang til parkeringspladsen og huset.
Vi befinder os på adressen Kochsgade 31D og du kan finde os på 2. salen lige ved receptionen.
Mod ekstra betaling er det muligt at booke uden for almindelig arbejdstid uden at besøge huset først.
Du og dine gæster må drikke al den kaffe og te, I har lyst til, når I booker et lokale på Coworking Plus. Vi har en lækker kaffeblanding, ristet specielt til vores kontorfællesskab fra Kaffelars.
Har I lyst til sodavand, øl, vin, cider etc. har vi køleskabe på alle etager, hvor dette kan købes til meget overkommelige priser. Ønskes særlige drikkevarer, kan de medbringes eller bestilles gennem os.

Mads er klar til at give dig en rundvisning
Vi holder til i Smith Parken. Du finder indkørslen til parkeringspladsen i Kochsgade tæt ved krydset med Grønlandsgade.
Vores hovedindgang er indgang D, og du finder receptionen på 2. sal.
Du kan finde os i centrum af Odense
Vi er kun ti minutters gang fra banegården. Kig ind og se dig omkring!
Coworking Plus
Kochsgade 31 D 5000 Odense C