Events
Mere end 30 events hvert år
Events er en del af vores DNA
Hos Coworking Plus afholder vi hvert år mere end 30 både sociale og professionelle events, som alle coworkers i huset er inviteret med til. Vi skaber en god atmosfære og forkæler vores coworkers med nye spændende events hver eneste måned.
Til vores events får alle coworkers i vores kontorfællesskab i Odense mulighed for at lære og prøve noget nyt, udvide deres netværk i Odenses iværksættermiljø og hygge sig med deres kolleger. Herunder kan du få et glimt af, hvilke events der foregår i huset.
- Alle Events
- Highlights
Events der har formet vores kontorfælleskab
Ved vores events får virksomhederne i kontorfælleskabet rig mulighed for at møde nye samarbejdspartnere og kunder og udvide deres netværk. Vi adskiller os fra andre kontorfællesskaber på Fyn ved at hjælpe vores coworkers med at finde synergier indbyrdes.

Der var rigtig god opbakning da vi i foråret afholdte Counter Strike Turnering hos Coworking Plus. Derfor har vi besluttet at afholde en efterårsturnering.
Så er du klar til at få testet dine fingersnilde egenskaber og din reaktionsevne?
Fredag d. 27. Oktober fra kl. 16.00 til kl. 02.00 åbner vi op i Sparinvest Lounge på 1. sal med øl, drinks, snacks, et hyggeligt loungeområde og selvfølgelig stormskærm og denne gang vil der også være en kommentator.
Vi håber på god opbakning, så vi kan få de bedste kampe - og nok vigtigst af alt, finde de 2 bedste Counter Strike spillere hos Coworking for efterårsturneringen.
Læs meget mere om regler og turnerings-formatet her
TILMELDING SKER TIL ↓
I mailen skal i angive følgende:
Navn på hold:
Navn på deltagere:

Den 11. oktober er det igen tid til at hylde den fantastiske brunsviger – den ultimative fynske livret! Traditionen tro afholder vi en Brunsviger-bage-konkurrence for at markere dagen. Hvem er kagebossen og kan bikse den bedste brunsviger sammen? Det er op til alle coworkers at bedømme. Så kom forbi kaffe loungen på 2. sal og smag på en masse lækre brunsvigere.
Men selvfølgelig bliver det ikke rigtig en konkurrence, hvis der ikke er nogen brunsvigere på bordet. Så skulle du have lyst til at bidrage med en hjemmebagt brunsviger, send gerne en mail til cecilie@coworkingplus.dk eller kom fordi receptionen på 2. sal 🧁

Lederhosen, øl og schlagermusik - det er tid til at fejre den tyske tradition på Coworking Plus! I samarbejde med Albani inviterer vi dig til Oktoberfest den 6. oktober kl. 14.00 - 18.00 i kantinen.
Vi har sammensat en eftermiddag fyldt med festlig Tyrolermusik, kolde 1 liters øl og en spændende quiz, der vil udfordre dine tyske kundskaber. Så find dine Lederhosen frem, eller invester i et par, og tag en Coworker under armen for at opleve den autentiske stemning, som kun Oktoberfest kan levere!
Sæt kryds i kalenderen den 6. oktober, og gør dig klar til en uforglemmelig Oktoberfest-oplevelse.
Prost! 🍻🎉🇩🇪

Kom og lær flere af dine kontorfæller at kende
Lead Your Way og Coworking Plus inviterer til Speednetworking d. 21. september kl. 14.30 i loungen på 1. sal.
Alle er velkomne, både i og udenfor huset, dog beder vi om at man tilmelder sig, så vi ved hvor mange der cirka deltager.
Max. 40 deltagere pr. event.
Eventet faciliteres af Malte Lange, fra Lead Your Way - som vil sikre at dialogerne kommer i gang, giver deltagerne små tricks og fifs til at få en god dialog i gang med dem vi ikke kender så godt og styrer slagets gang. Spørgsmål, åbninger og øvelser vil skifte fra gang til gang.
Tilmelding sker via email til networking@leadyourway.dk - send dit navn, email og den virksomhed du kommer fra + dato for hvilken speednetworking du ønsker at deltage i (vi har nemlig flere)
Vi ses til en god omgang faciliteret networking - og hvem ved måske du finder din nye padel-partner, kunde, leverandør, samarbejdspartner eller kaffebuddy. 🙌🏼
Varighed: 45 minutter
Pris: 0 kr

Har du styr på din ejeraftale? 📢
Den 15. september inviterer vores partner Agenda Advokater til et "gå-hjem-oplæg" hvor du kan få alle dine spørgsmål til ejeraftaler besvaret.
Oplægget finder sted 14 - 15 i konferencerummet på 2. sal, og alle husets coworkers er inviteret!
Så hvis du gerne vil vide hvad en ejeraftale er, hvorfor den er så vigtig og hvad de største juridiske faldgrupper i forbindelse med indgåelsen er...
Så kom endelig med!
Foruden bliver der serveret en fredagsøl (eller sodavand), og der vil der være rig mulighed for at få tjekket op på, om netop jeres ejeraftale er up-to-date.
Du kan tilmelde dig ved at skrive til cecilie@coworkingplus.dk senest 13. september.
Vi glæder os til at se jer!

Kære coworkere, partnere og venner af huset.
Du er inviteret til vores årlige sommerfest den 10. august kl. 16.30 - 23.00. ☀️🍻 Der vil være live musik, DJ, sjove aktiviteter, kolde øl og foodtrucks.
Skynd dig at få en billet, det bliver en fed aften!
Du kan hente din billet her, det er gratis at deltage 🥳
Vi ses til sommerfesten!

Kære Coworker.
Kom og vær med til skakturnering onsdag d. 28 juni fra kl. 16.00 - 18.00!♟️ Vi spiller på tid med 10 minutter pr. spiller pr. kamp + 3 sekunder pr. træk. Spillet er for erfarne såvel som begyndere. Turneringsformen afgøres når vi kender antallet af tilmeldte, men vi går efter 2-3 kampe pr. person.Seneca Recruitment og Coworking ser frem til en sjov turnering, hvor Coworkings bedste skakhjerne endelig bliver fundet.
Ps. der vil være øl til at dulme nerverne 🍻
Tilmeld dig til Henrik på henrik@senecarecruitment.com
Senest tilmelding tirsdag d. 27 kl. 16.00 😊

Er du klar til at have det sjovt og konkurrere med dine kolleger og vores partnere i huset? Så skal du tilmelde dig vores kommende event på havnen, hvor vi spiller beachvolley. 🏐☀️
Vi vil have lidt kolde drikke klar til at slukke tørsten under spillet, og vi vil sørge for en masse konkurrence, så det bliver en eftermiddag fyldt med sjov og spænding. Hvis du ikke er til spil, er du stadig mere end velkommen til at deltage og kigge på, mens dine kolleger konkurrerer. 🍻
Eventet finder sted på havnen, så det er let at komme dertil, og vi sørger for, at alt udstyr er klar til spillet. Så tøv ikke med at tilmelde dig nu, og tag med os på en uforglemmelig dag med sport, sjov og samarbejde! ⛱️🙌🏼☀️
Husk at tilmelde dig senest den 14. juni kl. 12.00! Det er gratis og du tilmelder dig her
Hvis det viser sig at vejret ikke skulle være med os, kommer vi til at rykke eventet til en anden dag 😊

Kære Coworker
Kom og oplev sommerens mest forfriskende begivenhed!🍋🥭
Pift din sommer op med en kølig øl, der giver dig det ekstra pift, du har brug for. PIFT SKRUER OP FOR BYENS FARVER OG GADENS STEMMER, og vi inviterer alle coworkers til en PIFT-eftermiddag 😉
![Coworking 1920x1080 (1)[79]](https://www.coworkingplus.dk/wp-content/uploads/2021/10/Coworking-1920x1080-179-768x432.png)
Kære coworker
HAR DU GJORT DIG NOGLE OVERVEJELSER, HVAD ANGÅR IT-SIKKERHED OG -SETUP I VIRKSOMHEDEN?
I takt med at vores hverdag bliver mere digital, stiger antallet af de digitale trusler også. Dette kan bl.a. resultere i alvorlige økonomiske konsekvenser og tab af data i virksomheden, hvis ikke du har taget dine forholdsregler.
GØR DIG KLOGERE PÅ EN TRYG DIGITAL TILSTEDEVÆRELSE MED CHILI! 🌶️
Kom til lækker morgenmad og et spændende oplæg med Martin Larsen, der i dagens anledning kommer til at uddybe, hvordan din virksomhed kan arbejde indenfor trygge rammer i denne utrygge digitale tid, som vi lever i.
Vi glæder os til at se dig! 😊
For at vi sikre der er kage nok til morgenmaden, må I meget gerne tilmelde jer til Cecilie på Cecilie@coworkingplus.dk
Su. tirsdag d. 30 maj kl. 12.00

Kære coworker
Kom og vær med til en sjov og hyggelig dart turnering i Dart Odense torsdag d. 25 maj kl. 18.00 - 21.00! Vi spiller Mickey, som er en perfekt spilform for både erfarne og nye spillere. Det er nemt at lære og kræver ikke de store matematiske færdigheder. 🎯
Vi giver den første øl til alle som deltager i turneringen. 🍻
Simply Power og Coworking ser frem til at se dig til en fantastisk aften fyldt med konkurrence og sjov. Der er kun et begrænset antal pladser, så det er først til mølle-princippet. Tøv ikke med at tilmelde dig nu for at sikre din plads i turneringen - Det er gratis, tilmeld dig her!

Vi har fornøjelsen af at invitere dig til en times yoga, i samarbejde med Mind Your Heart. Mind Your Heart vil i løbet af timen, undervise i forskellige former for yoga 🧘♀️
- Hatha Yoga
- Flow Yoga
- Yin Yoga
Hatha Yoga vil hjælpe dig med at opbygge styrke og fleksibilitet, mens Flow Yoga vil få dit blod til at flyde og give dig mere energi. Yin Yoga vil hjælpe dig med at slippe af med stress og spændinger, da du bliver guidet til at slappe af både i krop og sind.
Yogatimen slutter af med en afslappende meditation.
Vi håber at se dig til yoga tirsdag d. 16. maj kl. 15.00 - 16.00 i konferencen på 2. sal.
Det er gratis at deltage og vi sørger for at der er en yogamåtte til alle. Vi kan max være 18, så vi kører først til mølle princippet. Tilmeld dig her

Kom forbi til en hygge eftermiddag på terrassen, hvor vi fejrer foråret med vores årlige May Rose arrangement! Vi vil have et udvalg af de bedste rosévine til rådighed, som du kan nyde mens du slapper af og nyder den gode stemning 🥂
Men det er ikke alt - vi tænder også op i grillen, hvor vi vil serverer hotdogs. Det er en fantastisk mulighed for at socialisere, slappe af og lære dine kolleger bedre at kende. 🌭
Så kom og tag en pause fra arbejdet og nyd en eftermiddag med dine coworking kollegaer.


Vi nærmer os nu 3 måneder siden vores første kaffekursus, og vi er glade for at annoncere, at det er tid til at holde vores opfølgende kaffekursus. Denne gang vil fokus være på, hvordan man steamer mælken korrekt, så man kan skabe det perfekte grundlag for at lave latte art. ☕️
Selvom du ikke deltog i vores første kursus, er du stadig velkommen til at deltage. Vi vil kort gennemgå nogle af de vigtigste punkter fra vores første kursus, så alle kan følge med.
Så vil du vide, hvordan man skummer mælken og får den til at blive silkeblød og cremet, så man kan lave smukke latte art-design? Så tilmeld dig her og kom og deltag i en eftermiddag fyldt med sjov, kaffe og læring! Det er gratis.

Andelskassen og Agenda Advokater er glade for at invitere dig og dine coworking kolleger til en eftermiddag i Sparinvest Lounge, hvor der vil være live musik og frie drinks og øl. 🥂🍻
Tag en pause fra arbejdet og nyd et par hyggelige timer i godt selskab, inden du går på weekend. Vi glæder os til at se dig og dine coworking kolleger til en god fredag eftermiddag, hvor der vil være rig mulighed for at netværke og møde nye mennesker.

Nu er det endelig blevet tid til, at vi igen skal afholde vores Counter Strike turnering hos Coworking Plus . Så er du klar til at få testet dine fingersnilde egenskaber og din reaktionsevne? 🔫
Fredag d. 14. April fra kl. 16.00 til kl. 02.00 åbner vi op i Coworking Café med fadølsanlæg, drinks, snacks, et hyggeligt loungeområde og selvfølgelig stormskærm.
Vi håber på god opbakning, så vi kan få de bedste kampe - og nok vigtigst af alt, finde de 2 bedste Counter Strike spillere hos Coworking. 🏆
Læs meget mere om regler og turnerings-formatet her
TILMELDING SKER TIL ↓
hej@hippoproductions.dk
I mailen skal I angive følgende:
Navn på hold:
Navn på deltagere:

Vi gentager succesen igen i år. Så kom og vær med til Tour de Coworking fredag den 31. marts! Vi tager på en festlig tur rundt til 4 forskellige kontorer rundt i huset, hvor hvert kontor har deres eget tema og står klar med deres eget unikke udvalg af drikkevarer og snacks til fredagsbaren. 🥂
Vi lover en fredagsbar udover det sædvanlige, hvor du vil få mulighed for at netværke med andre coworkers, møde nye mennesker og nyde en aften fyldt med sjov og god stemning. Tag en coworker under armen og bliv en del af festlighederne.
Vi ser frem til endnu en fantastisk Tour De Coworking sammen med jer! 🥳
Program:
Kl. 14.30: Vi starter i receptionen med en kort velkomst
Kl. 14.40: Hjørnekontoret på 2. sal
Kl. 15.05: Lead Your Way på 1. sal
Kl. 15.30: Change i Stuen (C bygning)
Kl. 15.55: DK Vikarservice i Stuen (C bygning)
Kl. 16:20: Slutter vi af hos os

It Branchen har Cloud Club som er en række gå-hjem møder og kurser, som henvender sig til SW-udviklere, projektmedarbejdere, designere osv. i it-og tech-virksomheder.
Tirsdag d. 28 marts kl. 17:00 til 19:00 afholder It Branchen et Cloud Club event, sammen med CYPERNORDIC her hos Coworking Plus, og I er alle inviteret, det er gratis at deltage. Temaet for dette Cloud Club event er “Why you should learn from mainframe mistakes, when your head is in the cloud?”
Baseret på deres erfaring med mainframe- og cloud-installationer, vil de fremhæve nogle af de tidligere fejl, der stadig hjemsøger os i dag.
Program:
17:00 Welcome
17:15 First talk
17:45 Light meal and networking
18:15 Second talk
19:00 Bye
Tilmeld jer her.
SU. Mandag d. 27 marts kl. 12:00.
Sted: CO:LAB

Tirsdag d. 14. marts fra kl. 16.00 - 18.00, inviterer vi alle coworkers med i Odense Boulders.
Kunne du tænke dig at teste din klatre evner, så er Odense Boulders det perfekte sted at starte. Der er niveauer for alle, både dig der aldrig har prøvet det før og til den lidt mere øvet.
Det bliver en hyggelig men hård eftermiddag, hvor du får muligheden for både at netværke med de andre i huset samtidig med du kan udfordre dig selv og dine kolleger.
Vi slutter af med en kold øl eller sodavand efterfølgende. 🥤
HUSK:
- Træningstøj
- I får klatresko når i ankommer
Tilmeld dig her, det er helt gratis.
Der er 30 pladser, så først til mølle princip!

Kære coworkers
Tirsdag d. 28. februar er alle coworkers inviteret til Co & The Smooth. Her vil teamet fra Coworking Plus stå klar med lækre smoothies & juices 🥑🍌🍓🧃☕️
På menukortet finder i:
- Co Green
- Get Me Working
Eventet finder sted ved kaffe loungen på 2. sal kl. 14.30. Vi glæders os til at se jer alle!

STYRK har inviteret coworkers til en gratis træning og Meet n’ Greet mandag d. 27. februar fra kl. 15.00 - 16.00.
Det vil være et lukket Coworking hold, med egen personlig træner, Jesper Lindholm, der guider, underviser og fortæller jer hvad I har brug for at vide hele vejen igennem træningen. 🏋️
Tilmelding foregår til: Cecilie@coworkingplus.dk
Skriv jeres navn + virksomhed.
Der er KUN 14 pladser, så først til mølle princip!
Lokation:
Træningen foregår hos Arcas center ”Laboratoriet”, hvor STYRK lejer sig ind. Adresse: Kochsgade 23, 5000 Odense C

Fredag d. 24. februar inviterer Chili Security og Ensure til security fredagsbar i CO:LAB.
De har sørget for DJ og lækre cocktails. 🍸
Så tag din kollega under armen, og kig forbi til et par festlige timer.

Kære coworkers
Vi kan vidst alle sammen godt blive enige om, at lykken er en god kop kaffe. Derfor holder vi sammen med vores nye kaffeleverandør Kaffe Lars, et kaffekursus.
Og som Kaffe Lars nævner: En kop kaffe er ikke bare en kop kaffe. Derfor skal vi på den times tid, lære hvordan man laver den bedste Americano, Latte og Cortado. ☕️
I kan tilmelde jer kursuset her, det er gratis! I vil modtage en mail med, hvilken etage i skal være på, et par dage inden. 😊
Vi glæder os til at se jer!
SU. Torsdag d. 2. februar kl. 23.59

Vi i Coworking Plus håber at du er kommet godt ind i det nye år og er klar på alt hvad det bringer med.
Vi holder nytårskur torsdag d. 26 januar og du er inviteret. Så kom fordi Kochsgade og hør lidt om hvad der kommer til at ske i vores hus i 2023. Der vil være bobler, hotdogs og mulighed for at købe drikkevarer. 🥂 🌭 Kig forbi til et par hyggelige timer, hvor der vil være DJ og Odenses bedste iværksætter community.

Der går jo meget snak rundt i krogene, om hvem der egentlig er den bedste padel spiller i Coworking Plus .. Og det skal vi have fundet ud af, så find de hurtige sko frem, og grib ketcheren - for torsdag den 19. januar skal vi have fundet Coworkings bedste padel spiller. 👟🏸
Hvem får håneretten over de andre?
Vi er klar til kamp, lad den bedste coworker vinde.
Det koster 200 kr. at deltage. Du får 2 timers padel (mexicano format), 2 stk. drikkevare og frugt/müslibar
Tidspunkt: 14.30 - 17.00
Først til mølle princip, vær opmærksom på at der kun er 17 pladser!
Tilmeld dig her

Chili Security er blevet en del af vores partnernetværk og i den forbindelse vil de gerne inviterer alle coworkers til ishockey fredag d.13. januar, hvor Odense Bulldogs tager imod gæsterne fra Rødovre Mighty Bulls i et brag af en januarkamp!
Der er lagt i støbeskeen til en forrygende aften i Spar Nord Arena, når dørene åbnes kl. 19.30. Der vil være drikkevarer ad libitum og snacks inden kampstart og i pauserne.
Chili Security og Coworking Plus ser frem til en fantastisk aften sammen jer! 🚀
Skynd dig, der er begrænset billetter. Du henter billetterne HER 😎
SU. Torsdag d. 12. kl. 12.00

Inden vi alle sammen går på en lille velfortjent juleferie, inviterer vi til gløgg, æbleskiver og varm kakao ( til dem der ikke drikker gløgg).
Så kom forbi kaffeloungen på 2. sal og ønsk dine coworking kollegaer en glædelig jul og et brag af et nytår. 🎅🏼🧑🏼🎄🎉

Coworking Plus' årlige julefrokost er tilbage. Så her er en unik mulighed for at kommer til stor julefest, eller holde jeres firmajulefrokost, sammen med resten af jeres kollegaer fra Coworking Plus. 🎅🏼🧑🏼🎄
Der bliver serveret en stor lækker traditionel julebuffet, som du kender den. Derudover vil der være fri bar med snaps, øl, vin og vand.
Vi pynter Coworking Caféen hyggeligt op, og sørger for god underholdning hele aftenen - så vi kan allerede nu garantere at det bliver en sjov aften.
Der er begrænset pladser. så skynd dig og hent jeres billetter her
SU. Senest søndag d. 4. december

Kære alle fodboldglade coworkers ⚽️
Tirsdag d. 22. november kl. 14.00 skal Danmark spille mod Tunesien, og vi viser kampen i CO:LAB
Onsdag d. 30. november kl. 16.00 spiller Danmark mod Australien, den viser vi i Coworking Cafe.
Så kom glad forbi og se kampene sammen med dine kolleger fra huset og støt de danske fodbolddrenge, i kampen om guldet 🥇Medbring gerne alt dit VM (fodbold) gear. 👕🍻

Der bliver smæk for skillingerne, når vi søndag den 20. november kl. 17.30 præsenterer NFL og amerikansk fodbold i Coworking Plus 🏈

Den 4. november falder den første sne. ❄️
Traditionen tro bliver der langet litervis af juleøl over disken på landets barer d. 4. november - og hos Coworking skal vi da også fejrer at julen nærmer sig.
Derfor giver vi en juleøl til alle Coworkers. 🍺 Så kom frisk, husk nissehuen og det gode humør. Det bliver en hyggelig time, hvor du får mulighed for at netværke med de andre i huset.

Lederhosen, øl og schlagermusik 🍻🎶🇩🇪
I samarbejde med Albani, afholder vi hos Coworking Plus Oktoberfest d. 28. oktober kl. 14.00 - 18.00 i Coworking Caféen.
Det bliver en eftermiddag med herlig Tyrolermusik, 1 liters øl og quiz. Så find dine Lederhosen frem og tag en Coworker under armen og oplev den fantastiske stemning! 💃🏼
Hop ind på Facebook og tryk deltag.

Som I alle ved, har vi nu åbnet op for de nye lokaler i Coworking og det skal selvfølgelig fejres med is.
Nyborg Statsfængsel har et resocialiserings program som de kalder Fængsels Is. Her har de indsatte arbejdet med at producere forskellige is-varianter som de gerne vil have testet.
Så vi håber at alle coworkers vil kigge forbi CO:LAB, og give jeres mening på hvilken variant i syntes bedst om 🍦

Den 6. oktober fejrer vi brunsvigerens dag - som jo må siges at være den fynske nationalret.
For at markere dagen afholder vi en Brunsviger-bage konkurrence. Hvem kan bage den bedste brunsviger? Coworkerne bestemmer. Så kig forbi køkkenet på 2. sal og smag på en masse lækker brunsviger.
Skulle du have lyst til at birdrage med en hjemmebagt brunsviger, send gerne en mail til cecilie@coworkingplus.dk 🧁

Den 1. september fejre vi øllets dag. Øl gør dagen bedre! Og derfor inviterer vi alle vores coworkers til at fejre denne dag sammen med os i loungen på 1. sal.
Det bliver en hyggelig time hvor du får udvidet din øl-horisont og du får rig mulighed for at netværke med de andre i huset.

Den 14. Juli er venner og kollegaer inviteret til dette års Tour de France konge-etape på storskærm i Loungen på 1. sal. Vi står klar med kold rose, øl og vand, samt lidt eftermiddagssnacks.

Den 9. Juni er hele huset, venner af huset, venner af venner inviteret til vores årlige Sommerfest. Der er sørget for god musik, bar med kolde drikkevarer og foodtrucks med lækkert mad. Tilmeld dig lige her.

Den 22. April er alle coworkers i kontorfællesskabet inviteret til Paddel Tournering, i Paddel Paddel Odense's haller. Så find de helt hurtige sko frem, og grib ketcheren. Vi er klar til kamp til stregen, så lad den bedste coworker vinde!

Den 8. April er alle coworkers i huset inviteret til en lækker kold Gin & Tonic på 2. salen. Vi har sørget for god musik og gode drinks. I skal bare medbringe jeres fantastiske humør! Vi ses til en hyggelig eftermiddag!

Den 25. Marts er alle coworkers inviteret til den hidtil største fredagsbar i huset, hvor vi skal rundt og besøge 5 forskellige kontorer. De forskellige kontorer vil have hvert deres tema, og stå klar med drinks til alle deltagere. Kom glad!

Den 17. Marts er alle coworkers i vores kontorfællesskab inviteret til Co & The Smooth, hvor der serveres lækre smoothies, juices og kaffe. Eventet finder sted ved kaffeloungen på 2. sal klokken 14:30. Vi glæder os til at ser jer alle!

Den 20. December er alle coworkers hos Coworking Plus inviteret til glögg og æbleskiver i kaffeloungen ved Verdensmester på 2. salen. Før de fleste coworkers smutter hjem til familien på juleferie, har vi en sidste chance for at få sagt "God jul og godt nytår!".

Det er den tid på året igen. Det er tid til Coworking Plus' årlige julemiddag. Alle medarbejdere inviteres til en hyggelig aften med et lækkert traditionelt julemåltid, som det kender hjemmefra. Vi har booket caféen og bestilt sjov underholdning. Vi glæder os til at se alle vores kollegaer!

Hvis du er interesseret i Crypto-valutaer og finansielle systemer, er Crypto og Cava den perfekte begivenhed for dig. I25s kommer forbi vores konferencelokale for at lære os en ting eller to om penge. De bygger også deres egen kryptovaluta kaldet Tagion, som du kan lære meget mere om.

Coworking Plus melder sig på Startup Summit Odense '21 med en stand, hvor iværksættere og erhvervsinteresserede kan komme forbi til en snak, og vores forretningsudvikler Johnny Killerup laver interviews på scenen. Kig forbi for en fantastisk mulighed for at udvide dit netværk.

Det er Haloween! Vi fejrer højtiden med en god old school-aktivitet - græskarskæring! Lad os se, hvilken kollega der kan lave den smukkeste jack-o-lanterne.

Brunsviger er det tætteste man kommer på en nationalret for fynboer. For at markere dagen afholder vi en Brunsviger-bage konkurrence. Hvem kan bage den bedste brunsviger? Coworkerne bestemmer.

Vejret i Danmark bliver koldere, så vi skruer op for varmen i Coworking Plus med popcorn og en dejlig kop kakao til alle vores hårdtarbejdende kollegaer. God fornøjelse!

Saml dine coworkers og gør dig klar til at kæmpe! Gør dit team klar til en action-fyldt eftermiddag! Om du er en noob eller global elite, kan du være med når Coworking Plus er vært for årets CS:GO-turnering. Odense Esport, som har deres faste pladser på 1. sal vil stille det helt store gaming-setup klar til os og livestreamer eventet på Twitch.

Coworking Plus' partner, Brainlog, og UCL er vært for en iværksætter- og bæredag i Coworking Plus's konferencelokale. Target Studio, Regndans og Creative Content Agency vil præsentere deres virksomheder for deltagerne.

For at fejre det dejlige vejr, vi har, inviteres alle coworkers til gratis is i Coworking Café. Vi håber, det vil hjælpe med at holde coworkernes driftstemperatur lidt nede.

Vejret er blevet bedre, og vi får endelig lov til at samle vores kollegaer igen efter en længere periode med lockdown. Lad os kickstarte det iværksættermiljø med en festlig netværksfest, med gode vibes, musik, lækker mad og kold rosé.

Coworking Plus samarbejder med We, The Internet hos borgerdebatten om internettets fremtid. Lad os mødes og tale om internet, digitalisering, fintech og meget mere!

Coworking Plus samler iværksættere, startups og scaleups til en aften fyldt med opløftende historier. Kenneth Brandborg, Brian Matzen og Jan Milling deler deres succeshistorier fra deres erhvervsliv og vil forhåbentlig inspirere nye iværksættere på deres rejse.

Nicolajsens Førstehjælp har inviteret alle kollegerne ind til et introduktionskursus i førstehjælp. Vi kommer til at være mere klar end nogensinde til at redde nogle liv her hos Coworking Plus.

Coworking Plus' samarbejdspartner Deloitte har arrangeret et introduktionskursus i regnskab, og alle husets medarbejdere er inviteret. Du får nogle professionelle tips og tricks til regnskab i din egen virksomhed.

Alle coworkers er inviteret til at fejre den nationale banansplit-dag på Coworking Plus! Vi giver alle kolleger en gratis banasplit til lejligheden. God fornøjelse!

Alle coworkers er inviteret til en afslappende YOGA-session efter arbejde i konferencelokalet hos Coworking Plus. Gør dig ned, inden du går hjem for dagen.
Et glimt af vores største events
Vores mission har fra starten været at skabe et stærkt fundament for Odenses iværksættermiljø gennem vidensdeling og netværk. Derfor afholder vi årligt Odin Award, der hylder de dygtigste iværksættere i Odense. Vi afholder også andre store events med vidensdeling, kreativitet, netværk og uddannelse i fokus.

Success Stories

Failing Forward

Odin Award 2021

Odin Award 2019

Odin Award 2018

Mads er klar til at give dig en rundvisning
Vi holder til i Smith Parken. Du finder indkørslen til parkeringspladsen i Kochsgade tæt ved krydset med Grønlandsgade.
Vores hovedindgang er indgang D, og du finder receptionen på 2. sal.
Du kan finde os i centrum af Odense
Vi er kun ti minutters gang fra banegården. Kig ind og se dig omkring!
Coworking Plus
Kochsgade 31 D 5000 Odense C