Velkommen til Coworking Plus

Vi er klar til at hjælpe din virksomhed med attraktive kontor faciliteter, mødelokaler og selskabslokaler i Odense.

Lær os bedre at kende

Hvad vil vi?

Vi har en pligt over for det voksende iværksættermiljø i Odense og på Fyn. At vi skal hjælpe lokale virksomheder med at drive og vækste deres forretning ved at tage os af deres praktiske behov.

Kontorfællesskabet giver os mulighed for at hjælpe både freelancere, startups, scaleups og etablerede virksomheder med attraktive kontorpladser og mødefaciliteter i centrum af Odense, et stort og engageret erhvervsnetværk og mere end 30 årlige events.

Vi tror på, at vi kan hjælpe virksomhederne med den daglige drift og give dem alle muligheder for at få succes med deres forretning ved at tilbyde et plug’n’play kontorfællesskab.

Vi mener, at Coworking er fremtidens måde at have kontor på”

Mads Fugl – Medstifter og Direktør

Flyt ind og bliv en del af vores kontorfællesskab

Plug’n’Play

FRA STARTUP TIL SCALE UP

Vi har kontorløsninger til alle typer virksomheder i vores kontorfællesskab i Odense. Vi huser alt fra soloselvstændige til scaleups og børsnoterede selskaber. Lad os stå for alt det praktiske, så du kan fokusere på at drive og skalere din virksomhed.

Se hvordan
Coworking handler om...

Convenience & Community

Vi mener, at vores virksomheder skal have en problemfri hverdag uden bøvl med at skulle støvsuge kontoret, betale elregninger, finde brugte skriveborde på Facebook Marketplace og alle de andre opgaver, der følger med at have sit eget kontor. Vi tager os af alle de daglige opgaver, så du kan fokusere på det vigtigste, nemlig vækst og udvikling af din virksomhed.

Hos Coworking Plus vil du blive del af et iværksætterfællesskab med mere end 500 coworkers. Gennem de sidste otte år har vi fundet ud af, at vores coworkers er fantastiske til at hjælpe hinanden med at løse problemer og skabe synergier og partnerskaber. Det har du mulighed for at blive en del af.

Faste Pladser

2200 KR.

om måneden

icons8-happy
Perfekt til freelanceren

Lukkede kontorer

fra

4800 KR.

om måneden

Vores Coworkers' ord, ikke vores

Hvorfor vælge Coworking Plus?

Et par af de mange fordele ved at være coworker hos Coworking Plus

Shape
Gratis Parkering

Shape

Du er velkommen til at parkere gratis på vores parkeringspladser. Vi har mere end 100 parkeringspladser til rådighed, som du og dine besøgende frit kan benytte.

Shape
24/7 Adgang

Shape

Kontoret er åbent 24/7 hos Coworking Plus. Uanset om du vil arbejde 8.00 til 18.00 mandag til fredag eller 12.00 til 02.00 i weekenden, er du good-to-go.

Shape
Pakker & Breve

Shape

Du kan få dine pakker og breve leveret direkte til dit kontor. Hvis du ikke er på kontoret, vil receptionen tage imod dine pakker, så du kan hente dem, når det passer dig.

Shape
Sikkerhed

Shape

Kontoret er låst fra 16.30 til 07.30 på hverdage og altid i weekenden, hvor du skal bruge en adgangskode for at komme ind. Der er installeret overvågningskameraer i store dele af bygningen, så dit kontor er sikkert hos os.

Plug'n'Play

Hos Coworking Plus betaler du én fast pris for alt det, din virksomhed har brug for. Vi stiller skriveborde og stole til rådighed, der er kaffe og te ad libitum, printere og scannere, fri parkering og meget mere!

Mødelokaler

Som coworker hos Coworking Plus har du fri adgang til at booke mødelokaler til både kundemøder, møder med samarbejdspartnere og hvad du ellers har brug for.

icons8-food
Frokostordning

icons8-food

Er du også klar til frokost hver gang klokken er 12? Intet problem. Spisetid i Svendborg leverer alle hverdage en lækker frokostbuffet, som du frit kan vælge til og fra via deres bestillingssystem.

Shape
En del af fællesskabet

Shape

Den fordel, vi er mest stolte af at præsentere, er vores iværksætterfællesskab. Mere end 500 coworkers fra +140 virksomheder har valgt at have deres kontor hos Coworking Plus.

Shape
Rengøring

Shape

Hvis du bare ELSKER at gøre rent på dit kontor, kommer du nok til at savne det, når du flytter ind hos os. Vi har et skønt rengøringsteam fra CC Clean, der sørger for, at lokalerne altid er rene og præsentable.

Events

Vi afholder mere end 30 sociale og netværksevents hvert eneste år, hvor du som coworker får rig mulighed for at udvide dit netværk i Odenses iværksættermiljø.

FAQ

Hvor mange måneders depositum opkræves?

Vi er selv iværksættere og ved, at det kan være svært for mange virksomheder at stille et stort depositum for et kontor. Derfor opkræver vi ingen forudbetalt husleje og kun 1 måneds depositum for alle vores kontorer. Du kan flytte din virksomhed hertil med minimale startomkostninger. Det er convenience, når det er bedst.

 

Hvis det lyder som en god løsning for dig, så tag et kig på vores forskellige kontorløsninger eller book en rundvisning i vores kontorfællesskab. Vi er sikre på, at vi har det perfekte kontor til dig.

Hvordan ved jeg, om Coworking Plus er det rigtige for min virksomhed?

Der er kun én måde at finde ud af det på ... kom forbi og kig. Du kan booke en uforpligtende rundvisning med Mads eller smutte forbi til en kop kaffe. Vi holder til i Kochsgade 31, 5000 Odense C, opgang D. Find coworkingteamet i receptionen på 2. sal.

 

Coworking er et koncept, der kan rumme næsten alle virksomhedstyper. I huset vil du finde både freelancere, startups, distancearbejdere, scaleups og afdelinger af børsnoterede selskaber.

 

Vi har helt sikkert også plads til din virksomhed, og vi glæder os til at give dig en rundvisning.

Hvor lang er jeres opsigelsesperiode?

Finder du en bedre kontorløsning til din virksomhed? Intet problem! For vores flyverpladser, flexpladser og faste pladser er din opsigelsesperiode kun én måned. For lukkede kontorer er opsigelsesperioden tre måneder.

 

Vi mener, at iværksættere skal have så meget fleksibilitet som muligt, og vi optimerer altid vores kontorløsninger til iværksætternes behov.

 

Hvis du får brug for mere plads, og vi har ledige kontorer i huset, kan du også altid opgradere dine lokaler hos Coworking Plus.

 

Du vil til enhver tid få den bedst mulige kontorløsning til din virksomhed.

Hvad er inkluderet i prisen?

Vi sørger for, at vores kolleger kan fokusere 100% på deres forretninger i stedet for at administrere deres kontor. Derfor har vi gjort vores bedste for at give vores coworkers alt, hvad de har brug for. Det betyder:

 

  • Skriveborde og stole er sat op og klar til brug, når du flytter ind
  • Vand, varme, el og internet er inkluderet
  • Gratis kaffe og te hver dag til alle ansatte og gæster
  • Gratis booking af mødelokaler gennem vores interne platform
  • Professionel ugentlig kontorrengøring
  • Gratis parkeringspladser til alle ansatte
  • Gratis brug af printere og scannere
  • Ugentlig fælles morgenmad i vores kantine

Hvornår kan jeg flytte min virksomhed til Coworking Plus?

Hvornår du vil kunne flytte din virksomhed til vores kontorfællesskab i Odense afhænger af, hvor mange medarbejdere du har, og hvilke kontorer vi har til rådighed på det gældende tidspunkt. Vi har i alt 6500 kvm kontorarealer med mere end 580 skriveborde, så vi har helt sikkert også plads til din virksomhed.

 

Du kan enten booke en rundvisning i huset, hvor vi finder den helt rigtige løsning til dig, eller du kan kontakte Coworking Plus-teamet for at høre mere om dine muligheder.

Hvilke events afholder i for jeres coworkers?

Vi afholder hvert år mere end 30 sociale arrangementer for coworkerne i huset og iværksættermiljøet i Odense. Som et kontorfællesskab med mere end 500 coworkers har vi et ansvar for at skabe et perfekt miljø for networking og fremme samarbejdet virksomhederne imellem – og her tror vi på, at events og sociale arrangementer er den perfekte løsning. Her er nogle af de store begivenheder, vi normalt afholder:

 

  • Odin Award
  • Fødselsdagsfest
  • Fredagsbar
  • Julefrokost
  • CS:GO-turnering
  • Sommerfest
  • In-house workshops, præsentationer og receptioner.

Få det komplette overblik over vores arrangementer her.

Har du flere spørgsmål om Coworking Plus?
Mads2000k-9
Mads er klar til at give dig en rundvisning

Vi holder til i Smith Parken. Du finder indkørslen til parkeringspladsen i Kochsgade tæt ved krydset med Grønlandsgade.

Vores hovedindgang er indgang D, og du finder receptionen på 2. sal.

Du kan finde os i centrum af Odense

Vi er kun ti minutters gang fra banegården. Kig ind og se dig omkring!

237ACC22-CE5A-44D7-B7D0-87317B217255
Mads2000k-8
Fordi vi mener at Coworking er fremtidens måde at have kontor på”

Mads Fugl - Co-Founder og Direktør

Er du klar til de perfekte rammer?

Udfyld formularen og bliv kontaktet

*Du skal muligvis deaktivere AdBlocker for at indsende din forespørgsel.