Velkommen til Coworking Plus

Vi er klar til at hjælpe din virksomhed med attraktive kontor faciliteter, mødelokaler og selskabslokaler i Odense.

Hvad vil vi?

Vi har en pligt over for det voksende iværksættermiljø i Odense og på Fyn. At vi skal hjælpe lokale virksomheder med at drive og vækste deres forretning ved at tage os af deres praktiske behov.

Kontorfællesskabet giver os mulighed for at hjælpe både freelancere, startups, scaleups og etablerede virksomheder med attraktive kontorpladser og mødefaciliteter i centrum af Odense, et stort og engageret erhvervsnetværk og mere end 30 årlige events.

Vi tror på, at vi kan hjælpe virksomhederne med den daglige drift og give dem alle muligheder for at få succes med deres forretning ved at tilbyde et plug’n’play kontorfællesskab.

Vi mener, at Coworking er fremtidens måde at have kontor på”

Mads Fugl – Medstifter og Direktør

Flyt ind og bliv en del af vores kontorfællesskab

Vi er klar til at hjælpe din virksomhed med attraktive kontor faciliteter, mødelokaler og selskabslokaler i Odense.

Plug’n’Play

FRA STARTUP TIL SCALE UP
Vi har kontorløsninger til alle typer virksomheder i vores kontorfællesskab i Odense. Vi huser alt fra soloselvstændige til scaleups og børsnoterede selskaber. Lad os stå for alt det praktiske, så du kan fokusere på at drive og skalere din virksomhed.
Se hvordan
Coworking handler om...

Convenience & Community

Vi mener, at vores virksomheder skal have en problemfri hverdag uden bøvl med at skulle støvsuge kontoret, betale elregninger, finde brugte skriveborde på Facebook Marketplace og alle de andre opgaver, der følger med at have sit eget kontor. Vi tager os af alle de daglige opgaver, så du kan fokusere på det vigtigste, nemlig vækst og udvikling af din virksomhed.

Hos Coworking Plus vil du blive del af et iværksætterfællesskab med mere end 500 coworkers. Gennem de sidste otte år har vi fundet ud af, at vores coworkers er fantastiske til at hjælpe hinanden med at løse problemer og skabe synergier og partnerskaber. Det har du mulighed for at blive en del af.

FASTE PLADSER

2200 KR.

om måneden

icons8-happy
Perfekt til freelanceren

LUKKEDE KONTORER

fra

4800 KR.

om måneden

icons8-happy
Perfekt til SMV'ere
Vores Coworkers' ord, ikke vores

Hvorfor vælge Coworking Plus?

Iben fra DK Virkarservice hos Coworking Plus Kontorfællesskab Odense
DK Vikarservice
I DK Vikarservice kan vi med kontor i Coworking Plus fokusere på at vækste uden at skulle tænke på mødelokaler, rengøring, vedligehold, kontormateriel, parkeringsforhold, sociale arrangementer, og hvad der ellers følger med i at udvide sin forretning. I tæt samarbejde med Coworking Plus har vi på 1 år kunnet udvikle os fra 2 til 12 medarbejdere. Skal vi bruge hjælp kan vi gå en tur i huset og finde den rette coworker, der kan løse opgaven. Coworking Plus kan ikke beskrives – det skal opleves.
Iben B. Jensen
Rekrutteringschef
Lotte fra C.C. Clean hos Coworking Plus Kontorfællesskab Odense
C.C. Clean
I CC Clean, er vi super glade for at have kontorpladser hos Coworking Plus. Det har gjort en stor forandring for vores virksomhed. Jeg glæder mig hver dag til at skulle på job. Huset vi sidder i har sin egen skønne charme, menneskene som arbejder der er blevet mine kolleger. Som sidegevinst har vi fået gode venner på Coworking. At man kan holde møder i dejlige lokaler. Jeg anbefaler på det varmeste, at få sig en plads eller et kontor på Coworking.
Lotte Dencker Andersen
Direktør
Malthe Lange fra Lead Your Way hos Coworking Plus Kontorfællesskab Odense
Lead Your Way
Hos Coworking har vi nydt godt af stærke samarbejdspartnere, som har kompetencer vores kunder efterspørger. Det sikrer at vi kan levere et endnu stærkere produkt og hjælpe med opgaver, gennem partnere vi kender og stoler på. Rammerne på Coworking er virkeligt stærke til at drive sin forretning i. Mange af de hverdagsting som tager tid fra opgaver er klaret af huset – og det giver frihed til at knokle igennem med fuldt fokus.
Malte Lange
Founder
Andreas fra Made This hos Coworking Plus Kontorfællesskab Odense
Made This
Vores kontor på Coworking giver den perfekte balance af godt naboskab samt muligheden for at lukke døren og fokusere på vores arbejde. Selvom vores virksomhed fik brug for et større kontor og vi flyttede sidste år har vi haft samme adresse hos Coworking siden 2017. En fleksibel kontorløsning har gjort det så meget nemmere at ansatte flere folk.
Andreas Reinholdt Milvertz
Partner & Designer
Jakob fra Somera hos Coworking Plus Kontorfællesskab Odense
Somera
Jeg arbejder remote ved Somera og har valgt at sidde på Coworking Plus for at få følelsen af at have kolleger omkring mig i hverdagen. Det motiverer mig at være omgivet af mennesker, at kunne sludre ved kaffemaskine og vende weekenden over frokosten med andre. Derfor har jeg valgt at få en kontorplads på Coworking Plus.
Jeppe Ebbekær
Tekstforfatter
Rasmus fra Fablewood hos Coworking Plus Kontorfællesskab Odense
Fablewood
Vi sidder i et lukket kontor her på Coworking Plus som vi er meget glade for. Der er bare sørget for alt det vi, som virksomhed har brug for. Specielt mødelokalerne man kan booke har vi brugt meget flittigt til team-møder og kunder, hvilket har været helt fantastisk. Når man sidder ved Coworking slipper man bare for at tænke på alt det kedelige der normalt følger med når man køber et kontor – og så er kaffen bare lækker.
Rasmus Fiil Svarrer
Founder
Sebastian Schlicker fra Supplybase hos Coworking Plus Kontorfællesskab Odense
Supply Base
Som iværksætter er netværk alfa og omega. At have kontorplads i Coworking Plus har uden tvivl gjort en forskel for mig og min virksomhed. Som iværksætter er netværk alfa og omega, og de gode rammer i Coworking Plus skaber helt fantastiske netværksmuligheder. I huset sidder mange dygtige folk med utrolig forskellige kompetencer fra jura til softwareudvikling. Uanset behov er der aldrig langt til sparring og gode inputs i Coworking plus!
Sebastian Schlicker
Founder
Magnus fra Fogus Marketing hos Coworking Plus Kontorfællesskab Odense
FOGUS Marketing
Med alle de muligheder man får ved at have et kæmpe netværk af mere end 400 forskellige og dygtige iværksættere, betaler den månedlige regning til kontoret mange gange igen. Derudover er der også sørget for alt lige fra gratis kaffe til wifi, morgenmad om fredagen, mødelokaler og bare et fedt miljø, hvor du lynhurtigt kommer i snak med nye mennesker og får udvidet dit netværk. Hvilket er SÅ vigtigt, når man springer ud som ung iværksætter.
Magnus Risbjerg
Founder & Social Media Marketer
Alex fra Made This hos Coworking Plus Kontorfællesskab Odense
Target Studio
Der findes ikke et bedre sted i Odense! Coworking Plus gør det nemt at være iværksætter, og huser et stærkt og hjælpsomt netværk af professionelle. At der er gratis parkering til både mig og mine besøgende er en kæmpe fordel for mig. Derudover er Coworking også tæt på togstationen, så mine kunder kan praktisk talt gå til mit kontor hvis de vil.
Alex Tripa
Co-Founder & Product Designer
Louise Meyland hos Coworking Plus Kontorfællesskab Odense
Louise Meyland
At have en hverdag hos coworking har stor betydning for mig og min virksomhed. Her har jeg fået dygtige samarbejdspartnere, vigtig projektsparring og et socialt netværk, som faktisk hjælper mig med at udvikle min virksomhed. For mig har Coworking realiseret drømmen om at skabe et reklamebureau, som udelukket består af freelancere. I dag er vi seks coworkers, som deler kontor og fælles mål.
Louise Meyland
Grafisk Designer

Et par af de mange fordele ved at være coworker hos Coworking Plus

Shape
Gratis Parkering

Shape

Du er velkommen til at parkere gratis på vores parkeringspladser. Vi har mere end 100 parkeringspladser til rådighed, som du og dine besøgende frit kan benytte.

Shape
24/7 Adgang

Shape

Kontoret er åbent 24/7 hos Coworking Plus. Uanset om du vil arbejde 8.00 til 18.00 mandag til fredag eller 12.00 til 02.00 i weekenden, er du good-to-go.

Shape
Pakker & Breve

Shape

Du kan få dine pakker og breve leveret direkte til dit kontor. Hvis du ikke er på kontoret, vil receptionen tage imod dine pakker, så du kan hente dem, når det passer dig.

Shape
Sikkerhed

Shape

Kontoret er låst fra 16.30 til 07.30 på hverdage og altid i weekenden, hvor du skal bruge en adgangskode for at komme ind. Der er installeret overvågningskameraer i store dele af bygningen, så dit kontor er sikkert hos os.

Plug'n'Play

Hos Coworking Plus betaler du én fast pris for alt det, din virksomhed har brug for. Vi stiller skriveborde og stole til rådighed, der er kaffe og te ad libitum, printere og scannere, fri parkering og meget mere!

Mødelokaler

Som coworker hos Coworking Plus har du fri adgang til at booke mødelokaler til både kundemøder, møder med samarbejdspartnere og hvad du ellers har brug for.

icons8-food
Frokostordning

icons8-food

Gider du heller ikke nøjes med en tør rugbrødsmad til frokost? Noahs Global, der holder til i vores køkken på stueetagen leverer alle hverdage 11:30 - 12:30 en lækker frokostbuffet, med varme retter, salat, brød og pålæg.

Shape
En del af fællesskabet

Shape

Den fordel, vi er mest stolte af at præsentere, er vores iværksætterfællesskab. Mere end 500 coworkers fra +140 virksomheder har valgt at have deres kontor hos Coworking Plus.

Shape
Rengøring

Shape

Hvis du bare ELSKER at gøre rent på dit kontor, kommer du nok til at savne det, når du flytter ind hos os. Vi har et skønt rengøringsteam fra CC Clean, der sørger for, at lokalerne altid er rene og præsentable.

Events

Vi afholder mere end 30 sociale og netværksevents hvert eneste år, hvor du som coworker får rig mulighed for at udvide dit netværk i Odenses iværksættermiljø.

FAQ

Hvor mange måneders depositum opkræves?

Vi er selv iværksættere og ved, at det kan være svært for mange virksomheder at stille et stort depositum for et kontor. Derfor opkræver vi ingen forudbetalt husleje og kun 1 måneds depositum for vores almindelige kontorer. Du kan flytte din virksomhed hertil med minimale startomkostninger. Det er convenience, når det er bedst.

Hvis det lyder som en god løsning for dig, så tag et kig på vores forskellige kontorløsninger eller book en rundvisning i vores kontorfællesskab. Vi er sikre på, at vi har det perfekte kontor til dig.

Hvordan ved jeg, om Coworking Plus er det rigtige for min virksomhed?

Der er kun én måde at finde ud af det på … kom forbi og kig. Du kan booke en uforpligtende rundvisning med Mads eller smutte forbi til en kop kaffe. Vi holder til i Kochsgade 31, 5000 Odense C, opgang D. Find coworkingteamet i receptionen på 2. sal.

 

Coworking er et koncept, der kan rumme næsten alle virksomhedstyper. I huset vil du finde både freelancere, startups, distancearbejdere, scaleups og afdelinger af børsnoterede selskaber.

 

Vi har helt sikkert også plads til din virksomhed, og vi glæder os til at give dig en rundvisning.

Hvor lang er jeres opsigelsesperiode?

Finder du en bedre kontorløsning til din virksomhed? Intet problem! For vores flyverpladser, flexpladser og faste pladser er din opsigelsesperiode kun én måned. For lukkede kontorer er opsigelsesperioden tre måneder.

 

Vi mener, at iværksættere skal have så meget fleksibilitet som muligt, og vi optimerer altid vores kontorløsninger til iværksætternes behov.

 

Hvis du får brug for mere plads, og vi har ledige kontorer i huset, kan du også altid opgradere dine lokaler hos Coworking Plus.

 

Du vil til enhver tid få den bedst mulige kontorløsning til din virksomhed.

Hvad er inkluderet i prisen?

Vi sørger for, at vores kolleger kan fokusere 100% på deres forretninger i stedet for at administrere deres kontor. Derfor har vi gjort vores bedste for at give vores coworkers alt, hvad de har brug for. Det betyder:

 

  • Skriveborde og stole er sat op og klar til brug, når du flytter ind
  • Vand, varme, el og internet er inkluderet
  • Gratis kaffe og te hver dag til alle ansatte og gæster
  • Gratis booking af mødelokaler gennem vores interne platform
  • Professionel ugentlig kontorrengøring
  • Gratis parkeringspladser til alle ansatte
  • Gratis brug af printere og scannere
  • Ugentlig fælles morgenmad i vores kantine

Hvornår kan jeg flytte min virksomhed til Coworking Plus?

Hvornår du vil kunne flytte din virksomhed til vores kontorfællesskab i Odense afhænger af, hvor mange medarbejdere du har, og hvilke kontorer vi har til rådighed på det gældende tidspunkt. Vi har i alt 6500 kvm kontorarealer med mere end 580 skriveborde, så vi har helt sikkert også plads til din virksomhed.

 

Du kan enten booke en rundvisning i huset, hvor vi finder den helt rigtige løsning til dig, eller du kan kontakte Coworking Plus-teamet for at høre mere om dine muligheder.

Hvilke events afholder i for jeres coworkers?

Vi afholder hvert år mere end 30 sociale arrangementer for coworkerne i huset og iværksættermiljøet i Odense. Som et kontorfællesskab med mere end 500 coworkers har vi et ansvar for at skabe et perfekt miljø for networking og fremme samarbejdet virksomhederne imellem – og her tror vi på, at events og sociale arrangementer er den perfekte løsning. Her er nogle af de store begivenheder, vi normalt afholder:

 

  • Odin Award
  • Fødselsdagsfest
  • Fredagsbar
  • Julefrokost
  • CS:GO-turnering
  • Sommerfest
  • In-house workshops, præsentationer og receptioner.

Få det komplette overblik over vores arrangementer her.

Har du flere spørgsmål om Coworking Plus?
Mads2000k-9
Mads er klar til at give dig en rundvisning

Vi holder til i Smith Parken. Du finder indkørslen til parkeringspladsen i Kochsgade tæt ved krydset med Grønlandsgade.

Vores hovedindgang er indgang D, og du finder receptionen på 2. sal.

Du kan finde os i centrum af Odense

Vi er kun ti minutters gang fra banegården. Kig ind og se dig omkring!

237ACC22-CE5A-44D7-B7D0-87317B217255
Mads2000k-8
Fordi vi mener at Coworking er fremtidens måde at have kontor på”

Mads Fugl - Co-Founder og Direktør

Er du klar til de perfekte rammer?

Udfyld formularen og bliv kontaktet

*Du skal muligvis deaktivere AdBlocker for at indsende din forespørgsel.